poszukuje kandydata do pracy na stanowisku:
Pracownik Punktu Obsługi Klienta InfoDworzec Warszawa Zachodnia
Co możemy Ci zaoferować?
- miłą atmosferę pracy,
- dobrą lokalizację miejsca pracy,
- pracę w godzinach 7-21, możliwa praca zmianowa, elastyczny grafik,
- terminową wypłatę świadczeń,
- umowę zlecenie,
- możliwość rozwoju zawodowego poprzez udział w rekrutacji wewnętrznej.
Na tym stanowisku odpowiedzialny/a będziesz za:
- bieżąca obsługa pasażerów i klientów dworca,
- udzielanie aktualnej informacji o rozkładzie jazdy, obowiązujących ofertach,
- udzielanie szczegółowych informacji na temat dworca oraz topografii miasta,
- przyjmowanie zapytań, wniosków, opinii i skarg klientów,
- pomoc osobom z niepełnosprawnością lub o ograniczonej sprawności ruchowej,
- reagowanie w trudnych sytuacjach.
Czego oczekujemy od Ciebie?
- statusu studenta,
- biegłej znajomości języka polskiego w mowie i piśmie
- znajomości języka angielskiego na poziomie pozwalającym na swobodną konwersację na tematy związane z codziennymi problemami pasażerów (przynajmniej poziom B1),
- dużym plusem będzie doświadczenie w obsłudze klienta,
- nastawienia na wysoką jakość i skuteczność obsługi,
- umiejętności szybkiego wyszukiwania potrzebnych informacji i komunikatywność,
- umiejętności rozwiazywania problemów pod presją czasu oraz łagodzenia sytuacji konfliktowych,
- wysokiej kultura osobista oraz nastawienie na pomoc klientom,
- dobrej znajomość MS Office oraz umiejętność obsługi urządzeń biurowych.
Osoby zainteresowane powyższym stanowiskiem zapraszamy do przesłania aplikacji
za pomocą przycisku
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.
Informujemy, że potwierdzeniem przyjęcia Państwa aplikacji jest otrzymanie maila zwrotnego.
Nadesłanych ofert nie zwracamy.