
Zadania:
- obsługa gości hotelu,
- dbałość o zachowanie standardów w bezpośredniej obsłudze gości,
- zarządzanie procesem rezerwacji.
Wymagania:
- doświadczenie zawodowe w pracy w hotelarstwie,
- praktyczna znajomość programów hotelowych oraz MS Office,
- wysoka kultura osobista,
- samodzielność w działaniu,
- zaangażowania i elastyczności.
Oferujemy:
- stałą i stabilną pracę,
- pracę głównie w godzinach nocnych,
- umowę o pracę,
- pracę w przyjaznej atmosferze.
Osoby zainteresowane i spełniające powyższe wymagania prosimy o przesłanie CV poprzez portal w tytule wpisując nazwę stanowiska.
Więcej ogłoszeń na stronie www.hrsigma.pl
W przesyłanych dokumentach aplikacyjnych prosimy zawrzeć poniższą klauzulę RODO:
'Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).'
