Subskrypcja powiadomień powiodła się. Będziesz jednym z pierwszych, którzy dowiedzą się o podobnych zleceniach. Zawsze możesz zmienić wyrażone uprawnienia w ustawieniach przeglądarki.
Kim jesteśmy? Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji Adecco S.A. - światowego lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5100 placówek w ponad 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 50 lokalizacjach na terenie kraju. W 2016 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło ponad 63 000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364.
Dlaczego warto u nas pracować?
Ważna jest dla Ciebie pasjonująca i rozwijająca praca? Jednocześnie cenisz bezpieczeństwo, zasady fair play i dobrą atmosferę? My też tak mamy, dlatego pracujemy w Adecco! Też chcesz? Dołącz do naszego zespołu!
Zadania:
- bieżące wsparcie IT Help Desk (rozwiązywanie drobnych problemów sieciowych/ systemowych/ aplikacyjnych), - prowadzenie ewidencji sprzętu komputerowego, - przygotowywanie i podstawowa konfiguracja sprzętu komputerowego dla pracowników, - diagnoza urządzeń peryferyjnych przed wezwaniem serwisowym firm zewnętrznych, - prowadzenie dokumentacji.
Wymagania:
- zainteresowanie obszarem IT i systemami operacyjnymi, - podstawowa znajomość Windows Serwer 2008/12 + Active Directory, - umiejętność pracy w zespole, - wysoka kultura osobista, - odporność na stresujące sytuacje, - systematyczność i samodzielność, - odpowiedzialność w zakresie wykonywania powierzonych zadań.
Oferujemy:
- pracę na cały etat lub 1/2 etatu na okres 3-4 miesięcy z możliwością przedłużenia, - umowę zlecenie, - wynagrodzenie 17-20 zł brutto za godzinę.
Numer referencyjny: MS/18/09/17/WA1
ZAINTERESOWAŁA CIĘ NASZA OFERTA? APLIKUJ DO NAS!
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk - Aplikuj, znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?