Subskrypcja powiadomień powiodła się. Będziesz jednym z pierwszych, którzy dowiedzą się o podobnych zleceniach. Zawsze możesz zmienić wyrażone uprawnienia w ustawieniach przeglądarki.
Manpower (Agencja zatrudnienia nr 412) to globalna firma o ponad 70-letnim doświadczeniu, działająca w 82 krajach. Na polskim rynku jesteśmy od 2001 roku i obecnie posiadamy prawie 35 oddziałów w całym kraju. Naszym celem jest otwieranie przed kandydatami nowych możliwości, pomoc w znalezieniu pracy odpowiadającej ich kwalifikacjom i doświadczeniu. Skontaktuj się z nami - to nic nie kosztuje, możesz za to zyskać profesjonalne doradztwo i wymarzoną pracę!
Oferta:
Praca w prężnie rozwijającej się firmie z branży farmaceutycznej
Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
Możliwość skorzystania z dodatkowych benefitów
Przyjazna atmosfera pracy
Dostęp do programu szkoleń
Możliwość pracy hybrydowej - w biurze oraz zdalnie
Wymagania:
Doświadczenie w obsłudze klienta
Bardzo dobra znajomość języka angielskiego
Dobra znajomość pakietu MS Office
Umiejętność pracy w zespole
Wysoki standard komunikacji i proaktywne podejście do rozwiązywania problemów
Umiejętność dostosowywania się do aktywnie wdrażanych zmian i ich akceptowanie, elastyczność
Otwartość na nowe rozwiązania technologiczne i sposoby obsługiwania Klientów
Dokładność i systematyczność
Wysokie poczucie odpowiedzialności za szukanie i wdrażanie rozwiązań
Zadania:
Kompleksowa obsługa klientów zewnętrznych i wewnętrznych firmy, zgodnie z obowiązującymi standardami
Budowanie i wzmacnianie relacji z klientami
Obsługa Infolinii (połączenia przychodzące)
Realizacja zamówień i monitorowanie dostaw
Udzielanie informacji zwrotnej w odpowiedzi na wszystkie zapytania klientów zewnętrznych i wewnętrznych, obsługa reklamacji i zwrotów
Współpraca z innymi działami w firmie
Aktywne promowanie automatyzacji wśród klientów, obsługa CC Portal oraz Esker
Oferta dotyczy pracy stałej.
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.