Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 28/10/2020.

Pracownik działu IT / Helpdesk

Warszawa, mazowieckie

Gi Group Sp. z o.o.

Opis stanowiska pracy

Dla jednego z naszych Klientów poszukujemy Kandydata na stanowisko Pracownik działu IT / Helpdesk.

Miejsce pracy - Warszawa (Rembertów).

Wymagania

Zakres obowiązków:

• Bieżące wsparcie informatyczne pracowników firmy (komputery, drukarki, sieć, oprogramowanie itp.)

• Identyfikacja oraz rozwiązywanie pojawiających się problemów sprzętowych i sieciowych

• Udział w procesach związanych z zapewnieniem bezpieczeństwa systemowego

• Administracja infrastrukturą sieciową i jej konfiguracja

• Obsługa sklepu internetowego

 

Oczekiwania wobec kandydata:

• Doświadczenie pracy na podobnym stanowisku

• Biegła znajomość administracji i użytkowania systemów MS Windows 

• Biegła znajomość sieci komputerowych

• Biegła znajomość sprzętu teleinformatycznego

 

Oferujemy:

• Pracę na cały etat od poniedziałku do piątku

• Atrakcyjne wynagrodzenie

• Dużą samodzielność w działaniu

• Możliwość skorzystania z pakietów świadczeń socjalnych

Prezentacja firmy

Gi Group jest międzynarodową agencją pracy i doradztwa personalnego. Prowadzimy... działalność w zakresie m.in. stałego i czasowego zatrudnienia, wyszukiwania i selekcji oraz outsourcingu. Dzięki bezpośredniej obecności i partnerstwom strategicznym działamy w 57 krajach świata. Posiadamy Certyfikat Ministerstwa Gospodarki i Pracy nr 570.   Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
01/10/2020
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas określony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Mniej niż 1 rok
Min. wykształcenie:
Wyższe licencjackie
Branża / kategoria:
Praca Instalacje / Utrzymanie / Serwis
do góry