#

Pracownik do działu IT Helpdesk

Inforkom S.C.

Warszawa, mazowieckie

Opis stanowiska pracy

Praca siedząca przy komputerze .
Do obowiązków zatrudnionej osoby należy miedzy innymi ;odpowiadanie na zapytania klientów, zdalne wsparcie serwisowe, rozwiązywanie problemów użytkowników w zakresie sprzętu komputerowego i oprogramowania (ServiceDesk) , instalowanie oraz konfigurowanie dostępu do Internetu , przygotowywanie nowych stanowisk pracy - instalowanie i konfigurowanie sprzętu oraz oprogramowania , ewidencjonowanie sprzętu komputerowego oraz konserwowanie sprzętu komputerowego , rozwiązywanie problemów sprzętowych (komputery, drukarki, skaner itd.) i programowych.

Wymagania

Konieczna znajomość systemów operacyjnych Microsoft Windows -desktop jak i Windows serwer - Windows XP, Vista, 7 i 8, Windows 10 , Windows Server 2008 , 2012. Znajomość programów do zdalnej pomocy technicznej : Teamviewer, RDP.

Prezentacja firmy

Outsourcing IT. Cloud Services.

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
15/07/2017
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
mniej niż 1 rok
Min. wykształcenie:
Zasadnicze zawodowe
Wynagrodzenie
2 200PLN - 3 000PLN / Monthly (Brutto)
Branża / kategoria:
Praca IT - Konsulting

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi