Praca siedząca przy komputerze .
Do obowiązków zatrudnionej osoby należy miedzy innymi ;odpowiadanie na zapytania klientów, zdalne wsparcie serwisowe, rozwiązywanie problemów użytkowników w zakresie sprzętu komputerowego i oprogramowania (ServiceDesk) , instalowanie oraz konfigurowanie dostępu do Internetu , przygotowywanie nowych stanowisk pracy - instalowanie i konfigurowanie sprzętu oraz oprogramowania , ewidencjonowanie sprzętu komputerowego oraz konserwowanie sprzętu komputerowego , rozwiązywanie problemów sprzętowych (komputery, drukarki, skaner itd.) i programowych.
Konieczna znajomość systemów operacyjnych Microsoft Windows -desktop jak i Windows serwer - Windows XP, Vista, 7 i 8, Windows 10 , Windows Server 2008 , 2012. Znajomość programów do zdalnej pomocy technicznej : Teamviewer, RDP.
Outsourcing IT. Cloud Services.
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych również na potrzeby przyszłych rekrutacji, zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzeni... Zobacz więcej
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.