#

Pracownik Contact center

Adecco Poland Sp. z o.o.

Warszawa, mazowieckie

Adecco Poland Sp. z o.o. Adecco Poland Sp. z o.o.
Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji The Adecco Group - światowego lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5100 placówek w ponad 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 50 lokalizacjach na terenie kraju. W 2018 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło blisko 52 000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364.
Adecco Poland Sp. z o.o.
Aktualnie dla naszego Klienta poszukujemy:

Pracownik Contact center

Miejsce pracy: Warszawa

Oferujemy:

  • Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę bezpośrednio u naszego klienta,
  • Pracę na pełen etat w systemie zmianowym,
  • Atrakcyjny system wynagrodzenia: podstawa + premie motywacyjne,
  • Bogaty system benefitów pozapłacowych, m.in.: karta sportowa, pakiet prywatnej opieki medycznej, służbowy telefon (pakiet minut i danych do wykorzystania w celach prywatnych), bony okolicznościowe),
  • Możliwość rozwoju w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
  • Lokalizacja: Warszawa, Mokotów

 


Zadania:

  • Telefoniczna obsługa klienta indywidualnego,
  • Przyjmowanie i realizacji zgłoszeń klientów (obsługa linii przychodzącej),
  • Sprzedaż produktów i usług oferowanych przez firmę - tylko w przypadku braku zgłoszeń na linii przychodzącej,

Wymagania:

  • Doświadczenie w obsłudze klienta (mile widziane),
  • Predyspozycje do pracy na stanowisku sprzedażowym - będą dużym atutem!
  • Komunikatywność i wysoki poziom kultury osobistej,
  • Sumienność oraz dobra organizacja pracy własnej,
  • Dyspozycyjność do pracy w systemie zmianowym.


Numer referencyjny: CC/WA2/122017/A3/BZ
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi