Dziękujemy za korzystanie z infoPraca. Data wydruku 21/11/2017.

Pracownik Client Service

Warszawa, mazowieckie

KS SERVICE Sp. z o.o.

Opis stanowiska pracy

OBOWIĄZKI

  • Telefoniczne oraz terenowe wsparcie uruchomień i funkcjonowania karty lojalnościowej przez doradców Klienta
  • Odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania dotyczące karty lojalnościowej
  • Uruchamianie promocji w systemie lojalnościowym
  • Weryfikacja zgłoszeń zgłaszanych przez Klientów
  • Szkolenie pracowników sklepów w zakresie karty.
  • Telefoniczne i terenowe doradztwo dla sklepów/Franczyzobiorców w zakresie karty.

WYMAGANIA

  • podstawowa obsługa komputera
  • komunikatywność
  • doświadczenie w telefonicznej obsłudze Klienta
  • mile widziane prawo jazdy kat. B
  • mile widziane doświadczenie w pracy z Klientem detalicznym

OFERUJEMY

  • umowę o pracę tymczasową
  • pracę w godzinach 7:00-15:00, 9:00-17:00, a także 11:00-19:00
  • atrakcyjną stawkę w wysokości 28 zł brutto za godzinę pracy
  • pracę od zaraz

Prezentacja firmy

KS Service Sp. z o. o. jest ogólnopolską Agencją Zatrudnienia i Doradztwa Personalnego,... certyfikowaną w Krajowym Rejestrze Agencji Zatrudnienia pod numerem 2894.
Ponad dziesięcioletnie doświadczenie firmy jest gwarantem skutecznej realizacji procesów rekrutacji w wielu branżach na wszystkich szczeblach kariery zawodowej umożliwiając efektywny dobór personelu.
  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
07/11/2017
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas określony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Mniej niż 1 rok
Min. wykształcenie:
Bez wykształcenia
Branża / kategoria:
Praca Obsługa klienta
do góry