Opis stanowiska pracy
Firma Portos TR7 poszukuje osoby na stanowisko pracownika biurowego, która będzie aktywnie wspierać funkcjonowanie naszej firmy poprzez bieżącą współpracę z działem sprzedaży, produkcji, obsługi klienta oraz innymi komórkami organizacyjnymi. To idealna rola dla osoby dobrze zorganizowanej, komunikatywnej i lubiącej dynamiczne środowisko pracy.
Twoje zadania:
- Obsługa bieżącej korespondencji mailowej i telefonicznej
- Współpraca z działami sprzedaży, produkcji, obsługi klienta, logistyki i magazynu
- Koordynacja i obieg dokumentów pomiędzy działami
- Wprowadzanie danych do systemów wewnętrznych
- Wsparcie administracyjne procesów związanych z realizacją zamówień
Wymagania:
- Doświadczenie na podobnym stanowisku (mile widziane w firmie produkcyjnej)
- Bardzo dobra organizacja pracy i umiejętność ustalania priorytetów
- Komunikatywność i gotowość do codziennej współpracy z różnymi działami firmy
- Znajomość obsługi komputera i pakietu MS Office (szczególnie Excel)
- Sumienność, samodzielność i dokładność w wykonywaniu powierzonych zadań
Co oferujemy:
- Stabilne zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
- Pracę w zgranym i wspierającym zespole
- Możliwość rozwoju zawodowego i nauki w praktyce
- Umowę o pracę i atrakcyjne warunki zatrudnienia
- Dodatkowe benefity ( karta multisport, ubezpieczenie grupowe )
Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu tej oraz przyszłych rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)).
Prezentacja firmy
PORTOS jest polskim producentem rolet okiennych, który powstał na począt...
PORTOS jest polskim producentem rolet okiennych, który powstał na początku lat 90. w Kaliszu.
Od samego początku działalności firma zajmuje się produkcją i sprzedażą rolet zewnętrznych, a intensywny rozwój i nakłady inwestycyjne pozwoliły jej stać się jednym z wiodących producentów w Polsce. Zakup nowoczesnych maszyn i technologii do produkcji rolet umożliwił oferowanie klientom wysokiej jakości produktów.
Aktualnie firma PORTOS posiada powierzchnię 45 000 m2, która obejmuje siedzibę firmy w Kaliszu, hale produkcyjne oraz przestrzeń magazynową. W 2017 roku w miejscowości Kuchary został wybudowany nowy obiekt o łącznej powierzchni 68 000m2, łączący hale produkcyjne, magazyny i przestrzeń biurową.
Rozwiń
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 30/07/2025
- Wymiar etatu:
- Pełny etat
- Rodzaj umowy:
- Na czas określony
- Liczba wakatów:
- 1
- Min. doświadczenie:
- Bez doświadczenia
- Min. wykształcenie:
- Średnie ogólnokształcące
- Branża / kategoria:
- Praca Administracja biurowa