Opis stanowiska pracy
Do naszego zespołu HR w dynamicznie rozwijającej się firmie produkcyjnej PORTOS TR7 poszukujemy osoby na stanowisko Specjalisty ds. HR, która z zaangażowaniem wesprze nasze działania w zakresie rekrutacji, administracji kadrowej, szkoleń i rozwoju pracowników.
Zakres obowiązków:
- Prowadzenie pełnego procesu rekrutacyjnego: od tworzenia ogłoszeń, przez selekcję CV, rozmowy kwalifikacyjne, aż po wybór kandydatów
- Współtworzenie ofert pracy, zgodnych z potrzebami firmy
- Organizacja i realizacja procesów onboardingowych i offboardingowych (w tym przygotowanie planów wdrożeniowych i zakresów obowiązków)
- Prowadzenie rozmów z pracownikami na różnych szczeblach organizacji oraz udzielanie wsparcia w sprawach personalnych
- Współpraca z przełożonymi działów w zakresie rozwoju pracowników i planowania szkoleń
- Proponowanie i wdrażanie usprawnień w procesach HR wspierających rozwój organizacji i zatrudnionych osób
Wymagania:
- Minimum 2-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku w obszarze HR ( mile widziane )
- Znajomość procesów rekrutacyjnych, onboardingu i administracji kadrowej
- Umiejętność efektywnej komunikacji oraz budowania pozytywnych relacji w zespole
- Samodzielność, inicjatywa oraz umiejętność proponowania i wdrażania nowych rozwiązań
- Dobra organizacja pracy i zaangażowanie w realizację powierzonych zadań
Oferujemy:
- Pracę w stabilnej, rozwijającej się firmie produkcyjnej
- Realny wpływ na rozwój procesów HR w organizacji
- Możliwość rozwoju zawodowego i udziału w ciekawych projektach
- Przyjazną atmosferę pracy oraz wsparcie doświadczonego zespołu
- Dodatkowe benefity ( karta Multisport, ubezpieczenie grupowe )
Dołącz do naszego zespołu i wspólnie budujmy środowisko pracy, które wspiera ludzi i rozwój!
Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie do nas CV. Skontaktujemy się z wybranymi osobami.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu tej oraz przyszłych rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)).
Prezentacja firmy
PORTOS jest polskim producentem rolet okiennych, który powstał na począt...
PORTOS jest polskim producentem rolet okiennych, który powstał na początku lat 90. w Kaliszu.
Od samego początku działalności firma zajmuje się produkcją i sprzedażą rolet zewnętrznych, a intensywny rozwój i nakłady inwestycyjne pozwoliły jej stać się jednym z wiodących producentów w Polsce. Zakup nowoczesnych maszyn i technologii do produkcji rolet umożliwił oferowanie klientom wysokiej jakości produktów.
Aktualnie firma PORTOS posiada powierzchnię 45 000 m2, która obejmuje siedzibę firmy w Kaliszu, hale produkcyjne oraz przestrzeń magazynową. W 2017 roku w miejscowości Kuchary został wybudowany nowy obiekt o łącznej powierzchni 68 000m2, łączący hale produkcyjne, magazyny i przestrzeń biurową.
Rozwiń
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 13/06/2025
- Wymiar etatu:
- Pełny etat
- Rodzaj umowy:
- Na czas określony
- Liczba wakatów:
- 1
- Min. doświadczenie:
- Bez doświadczenia
- Min. wykształcenie:
- Średnie ogólnokształcące
- Branża / kategoria:
- Praca HR / Kadry / Rekrutacja