Opis stanowiska pracy
Do naszego zespołu poszukujemy osoby na stanowisko: Specjalisty ds. kadr i płac. Jeśli masz doświadczenie w obszarze administracji kadrowo-płacowej, dobrze znasz przepisy prawa pracy i lubisz pracę z ludźmi- zapraszamy do aplikowania!
Miejsce pracy: ul. Złota 71, 62-800 Kalisz
ZAKRES OBOWIĄZKÓW:
- Prowadzenie dokumentacji kadrowo-płacowej zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa dla powierzonego obszaru kadrowego
- Weryfikacja i nadzór nad absencjami pracowników
- Tworzenie dokumentacji związanej z nawiązywaniem oraz rozwiązywaniem stosunku pracy (umowy o pracę, umowy cywilnoprawne, rozwiązywanie umów o pracę, świadectwa pracy)
- Monitorowanie, kontrola, rozliczanie czasu pracy oraz prowadzenie ewidencji czasu pracy
- Terminowe zgłaszanie i wyrejestrowanie pracowników w ZUS
- Współpraca z US, ZUS, GUS, GIODO, PFRON.
- Naliczanie wynagrodzeń, zasiłków i innych składników płacowych
- Weryfikacja i aktualizacja danych w systemie kadrowo-płacowym
- Przygotowywanie zestawień i sprawozdań z zakresu obsługi kadrowo-płacowej
- Reagowanie na bieżące potrzeby pracowników i ich przełożonych
WYMAGANIA:
- Min. 2-letnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
- Bardzo dobra, praktyczna znajomość przepisów: kodeksu pracy, ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych, zdrowotnych, prawa podatkowego, prawa cywilnego
- Doskonałe zdolności organizacyjne, wielozadaniowość, umiejętność ustalania priorytetów
- Samodzielność w działaniu
- Rzetelność w wykonywaniu obowiązków
- Komunikatywność, umiejętność pracy w zespole
- Biegła znajomość MS Office (w szczególności Excel)
- Wykształcenie min. średnie
OFERUJEMY:
- Stabilne zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
- Pracę w zgranym i wspierającym zespole
- Możliwość rozwoju zawodowego i nauki w praktyce
- Umowę o pracę i atrakcyjne warunki zatrudnienia
- Dodatkowe benefity ( karta Multisport, ubezpieczenie grupowe )
Zainteresowane osoby prosimy o przesyłanie CV. Skontaktujemy się z wybranymi osobami.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu tej oraz przyszłych rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)).
Prezentacja firmy
PORTOS jest polskim producentem rolet okiennych, który powstał na począt...
PORTOS jest polskim producentem rolet okiennych, który powstał na początku lat 90. w Kaliszu.
Od samego początku działalności firma zajmuje się produkcją i sprzedażą rolet zewnętrznych, a intensywny rozwój i nakłady inwestycyjne pozwoliły jej stać się jednym z wiodących producentów w Polsce. Zakup nowoczesnych maszyn i technologii do produkcji rolet umożliwił oferowanie klientom wysokiej jakości produktów.
Aktualnie firma PORTOS posiada powierzchnię 45 000 m2, która obejmuje siedzibę firmy w Kaliszu, hale produkcyjne oraz przestrzeń magazynową. W 2017 roku w miejscowości Kuchary został wybudowany nowy obiekt o łącznej powierzchni 68 000m2, łączący hale produkcyjne, magazyny i przestrzeń biurową.
Rozwiń
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 26/08/2025
- Wymiar etatu:
- Pełny etat
- Rodzaj umowy:
- Na czas nieokreślony
- Liczba wakatów:
- 1
- Min. doświadczenie:
- Bez doświadczenia
- Min. wykształcenie:
- Średnie zawodowe
- Branża / kategoria:
- Praca HR / Kadry / Rekrutacja