HRO Personnel to dynamicznie rozwijający się dostawca usług w obszarze rekrutacji i zarządzania zasobami ludzkimi (numer wpisu do rejestru 6696). Świadczymy usługi w zakresie realizacji projektów z obszaru zarządzania zasobami ludzkimi – w tym usługi rekrutacyjne na wszystkie szczeble zarządzania, pracy tymczasowej, outsourcingu kadrowo-płacowego oraz outsourcingu personelu. Aktualnie poszukujemy dla naszego Klienta osoby na stanowisko:
Pracownik biurowy (znajomość Excel)
Miejsce pracy: Warszawa Mokotów
Nr. Ref: EX/11/2017
Szukamy osób, które:
• posiadają doświadczenie w pracy z programem MS Excel;
• znają język angielski pozwalający na swobodną komunikację;
• dobrze czują się w pracy analitycznej;
• wykazują się sumiennością i dokładnością;
Zakres obowiązków:
• zbieranie informacji operacyjnych z autoryzowanych serwisów w podległym regionie;
• analiza i obróbka danych w MS Excel;
• opracowywanie strategii i monitorowanie jakości serwisów;
• przygotowanie oraz weryfikacja umów serwisowych;
• przygotowywanie raportów i zestawień na potrzeby zarządu;
Oferujemy:
• stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę;
• pracę na pełen etat oraz atrakcyjne wynagrodzenie;
• prywatną opiekę medyczną;
• pracę w międzynarodowym środowisku w branży elektronicznej.
Uprzejmie informujemy, iż kontaktujemy się tylko z wybranymi osobami. Kandydatów, biorących udział w procesach rekrutacyjnych rejestrujemy w naszej bazie danych. Nadesłanych dokumentów nie zwracamy.
Prosimy o dopisanie klauzuli: "Zgadzam się na wykorzystanie przez firmę HRO Personnel Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, ul. Puławska 182, danych osobowych w celu pośrednictwa pracy (posiadania i przetwarzania przekazanych danych osobowych oraz ich udostępniania klientom w ramach prowadzonych projektów rekrutacyjnych) zgodnie z obowiązującą Ustawą o Ochronie Danych Osobowych (Dz.U.2002 r. Nr 101 poz. 926) aż do momentu pisemnego wycofania zgody. Potwierdzam, że zostałem poinformowany o prawach do zmiany, dostępu i ochrony tych danych".