Opis Stanowiska:
- Prowadzenie bieżących spraw biurowych,
- Zarządzanie obiegiem dokumentów w firmie,
- Działania marketingowe,
- Prowadzenie konta firmowego na portalach społecznościowych: Facebook, LinkedIn, Instagram
- Kontakt z dostawcami usług zewnętrznych,
- Tworzenie ofert, umów współpracy z Klientami,
- Prowadzenie kalendarza wydarzeń i spotkań firmy,
- Kreowanie pozytywnego wizerunku firmy
Wymagania:
- Doświadczenie zawodowe: min. roczne doświadczenie w obszarze administracyjnym, marketingowym,
- prawo jazdy kat. B,
- umiejętność organizacji pracy własnej,
- dobra znajomość programów komputerowych- Word, Excel,
- wysoka kultura osobista,
- podejście biznesowe,
- znajomość języka angielskiego na poziomie minimum dobrym,
Oferujemy:
- Stabilne zatrudnienie w dynamicznie rozwijającej się firmie,
- Możliwość zdobycia nowych kwalifikacji oraz rozwoju,
- Ciekawe wyzwania każdego dnia,
- Przyjazne miejsce pracy,
- Wsparcie doświadczonego zespołu,
- Pakiet dodatkowych benefitów pracowniczych.
Jeżeli spełniasz podane wymagania - zapraszamy do przesłania swojej aplikacji.
Więcej ogłoszeń na stronie www.hrsigma.pl
Klauzula RODO:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).