Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji The Adecco Group - światowego lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5100 placówek w ponad 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 50 lokalizacjach na terenie kraju. W 2018 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło blisko 52 000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364.
Aktualnie dla naszego Klienta poszukujemy:
Pracownik administracyjny - wsparcie podczas wdrożenia systemu
Miejsce pracy: Warszawa
Osoby zatrudnione podczas współpracy będą odpowiedzialne za wsparcie zespołu podczas wdrożenia systemu ORACLE w firmie, w tym:
- przygotowanie danych podstawowych
- wsparcie operacji serwisowych
- czynności związane z weryfikacją danych
- wpisywanie danych do programu Excel
- wykonywanie czynności administracyjnych w systemie ERP
- wykonywanie prostych tłumaczeń z języka angielskiego na polski (lub z polskiego na angielski) dla pracowników firmy
Wymagania:
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego
- Doświadczenie w pracach administracyjno-biurowych
- Znajomość systemu ERP; znajomość systemu ORACLE będzie dodatkowym atutem
- Dobra znajomość programów pakietu MS Office (Word, Excel, Power Point)
- Dbałość o szczegóły, rzetelność
- Samodzielność w działaniu
Oferujemy:
- Możliwość współpracy z międzynarodową firmą o ugruntowanej pozycji na rynku
- Współpracę na okres 6 miesięcy w oparciu o umowę o pracę tymczasową podpisywaną za pośrednictwem Adecco Poland
- Atrakcyjne wynagrodzenie
- Pracę na pełen etat od poniedziałku do piątku
Numer referencyjny: Wso/2018/wa1
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.