
Zadania:
- Nadzorowanie i koordynowanie pracy sekretariatu,
- Prowadzenie kalendarza spotkań,
- Obsługa telefoniczna i bezpośrednia klientów firmy,
- Obsługa i organizacja spotkań biznesowych, podróży służbowych i wyjazdów firmowych oraz imprez okolicznościowych.
- Wykonywanie prac administracyjno-biurowych,
- Obsługa firm kurierskich, składanie reklamacji oraz kontrola zgodności faktur,
- Prowadzenie dziennika podawczego, korespondencji przychodzącej i wychodzącej oraz dziennika faktur,
- Wsparcie organizacyjne biur,
- Wykonywanie zadań zleconych przez Zarząd Firmy,
- Dbanie o pozytywny wizerunek firmy.
Wymagania:
- Wysoka kultura osobista i odpowiednia prezencja,
- Komunikatywność oraz umiejętność pracy w zespole,
- Dobra organizacja pracy oraz umiejętność ustalania priorytetów,
- Umiejętność pracy pod presją czasu,
- Praktyczna znajomość programów MS Office,
- Mile widziana znajomość języka angielskiego,
Firma oferuje:
- Stabilne zatrudnienie,
- Pracę w stałych godzinach od 8:00 do 16:00,
- Przyjazną atmosferę pracy w zgranym zespole,
- Wsparcie w procesie wdrożenia,
- Pracę w rozwijającej się firmie o ugruntowanej pozycji na rynku.
Brzmi dobrze? Aplikuj już dziś!
Wyślij swoje CV przez formularz dostępny na portalu lub na adres mailowy: lucja.rzeszutek@hrsigma.pl
W razie pytań zapraszam do kontaktu na numer telefonu: 574300595
Klauzula RODO:
W przesyłanych dokumentach aplikacyjnych prosimy zawrzeć poniższą klauzulę RODO: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)."
