Dziękujemy za korzystanie z infoPraca. Data wydruku 22/02/2018.

PR Manager

Warszawa, mazowieckie

Michael Page

Opis stanowiska pracy

Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za budowę i prowadzenie wewnętrznej i zewnętrznej komunikacji dla wszystkich spółek grupy mając na celu budowanie i rozwijanie pozytywnego wizerunku firmy, a także rozwój oferty PR agencji.

Informacje o kliencie

Naszym Klientem jest rozwijająca się grupa mediowo-reklamowa w Polsce. Obecnie w związku z rozwojem, poszukujemy doświadczonego Kandydata na stanowisko Inhouse PR Managera.

Opis stanowiska

  • PR korporacyjny: współtworzenie i realizacja zewnętrznej oraz wewnętrznej strategii PR firmy
  • Odpowiedzialność za komunikację wewnętrzną (prowadzenie wewnętrznego newslettera, zarządzanie stroną internetową i profilami w social mediach)
  • Media relations: prowadzenie biura prasowego, generowanie pozytywnych relacji w mediach (w tym budowanie trwałych relacji z dziennikarzami)
  • Redagowanie informacji prasowych, advertoriali, opracowywanie materiałów prasowych, copywriting
  • Pozycjonowanie ekspertów firmy w mediach
  • Organizacja eventów: konferencji prasowych, warsztatów, a także dbanie o uczestnictwo firmy w konferencjach branżowych
  • Wsparcie w projektach strategicznych od strony PR dla Zarządu

Profil kandydata

  • Wykształcenie wyższe
  • Minimum 5 letnie doświadczenie zawodowe w obszarze PR, w tym 2 lata na stanowisku PR Managera (doświadczenie w branży reklamowo-mediaowej mile widziane)
  • Mierzalne sukcesy w prowadzeniu działań PR firmy
  • Samodzielność w działaniu, inicjatywa własna
  • Pomysłowość, energia i dynamizm
  • Swoboda w pisaniu tekstów zarówno w języku polskim, jak i angielskim
  • Wizja i pasja w pracy
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego
  • Zainteresowanie branżą mediową, reklamową, a także nowymi mediami

Oferujemy

  • Samodzielność w działaniu i możliwość wdrażania własnych pomysłów
  • Udział w projekcie rozwoju oferty agencji

Prezentacja firmy

Światowy lider doradztwa personalnego, posiadający 164 biura w 34 krajach na całym... świecie. Ponad 35 lat doświadczenia pozwoliło nam wypracować skuteczne metody pracy oraz długą listę usatysfakcjonowanych Firm oraz Kandydatów. Nasi konsultanci zawsze posiadają doświadczenie biznesowe wyniesione z obszarów dla których rekrutują, znają środowisko oraz mechanizmy rządzące rynkiem. Połączenie wyspecjalizowanych konsultantów oraz globalnej bazy danych, sprawia, że działamy sprawnie i efektywnie, zawsze odpowiadając na potrzeby naszych Klientów.   Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
08/01/2018
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Od 5 do 10 lat
Min. wykształcenie:
Bez wykształcenia
Branża / kategoria:
Praca Marketing / PR / Social Media
do góry