Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 24/01/2021.

Opis stanowiska pracy

6-19-59759

Dla naszego klienta, prężnie rozwijającej się firmy z branży usług IT, poszukujemy osoby, na stanowisko PR Managera.

Obowiązki :

- planowanie strategii komunikacji, PR i planów mediowych
- komplekoswe tworzenie działań komunikacyjnych zapewniających realizację przyjętej strategii
- konstruowanie komunikatów prasowych i innych materiałów
- kontakt z mediami
- monitoring mediów oraz przygotowanie raportów medialnych
- koordynacja biura prasowego
- analiza rynku i konkurencji

Wymagania:
Wymagania:

- min. 2 letnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
- doświadczenie w realizacji działań wizerunkowych i PR w firmie z obszaru IT/Internet/gry komputerowe
- doświadczenie w planowaniu i zarządzaniu projektami komunikacyjnymi
- bardzo dobra znajomość rynku mediowego w Polsce
-i umiejętność zarządzania kilkoma projektami jednocześnie
- precyzyjność, 'lekkie pióro' i samodzielność w pracy
- kreatywne myślenie w tworzeniu i realizacji strategii wizerunkowych
- odporność na stres i umiejętność pracy w zespole
- otwartość na prace w systemie zadaniowym

Korzyści:
- umowa o pracę
- benefity (karta Multisport, opieka medyczna)
- pakiet szkoleniowy
- wydarzenia integracyjne

Prezentacja firmy

Grafton Recruitment jest światowej klasy firmą rekrutacyjną. Posiada oddziały w 14... krajach, takich jak Wielka Brytania, Irlandia, Chile, Czechy, Słowacja, Węgry, Polska, Litwa, Rosja, Portugalia, Francja, Belgia, Turcja i Zjednoczone Emiraty Arabskie. Grafton Recruitment Polska został założony w 1997 roku. Oferujemy zatrudnienie stałe, umowy i pracowników czasowych różnych branży.   Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
05/12/2020
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Bez wykształcenia
Branża / kategoria:
Praca Marketing / PR / Social Media , Praca Nauka / Edukacja / Szkolenia , Praca Inne
do góry