• Realizacja zadań związanych z utrzymaniem usługi Służbowej Poczty Elektronicznej (Microsoft Exchange Server) w stanie zapewniającym jej bezawaryjne funkcjonowanie lub związanych z wprowadzaniem do eksploatacji nowych wersji oprogramowania tej usługi,
• realizacja zadań związanych z utrzymaniem systemu usług katalogowych (Microsoft Active Directory) w stanie zapewniającym jego bezawaryjne funkcjonowanie lub związanych z wprowadzaniem do eksploatacji nowych wersji oprogramowania tego systemu.
• zarządzanie i administracja środowiskami serwerów Windows (serwer plików, serwer wydruku, itp.). Przeglądanie logów systemowych, analiza i raportowanie wykrytych nieprawidłowości oraz opracowywanie rozwiązań zaistniałych problemów,
• opracowywanie dokumentacji projektowej i instrukcji eksploatacyjnych oraz świadczenie wsparcia technicznego dla użytkowników systemów,
• udział w projektach dotyczących systemów informatycznych w ramach prawa zamówień publicznych oraz w ramach porozumień z innymi Urzędami, projektowanie i opracowywanie założeń systemów wspomagających, wdrażanie nowych systemów oraz oprogramowania wchodzącego w zakres prac Wydziału,
• bieżąca obsługa informatyczna pracowników Urzędu w ramach systemu ServiceDesk – w zakresie zadań Wydziału.
• Znajomość systemu poczty elektronicznej Microsoft Exchange,
• Znajomość systemu usług katalogowych Microsoft Active Directory,
• Znajomość biblioteki ITIL,
• Umiejętność redagowania informacji, dokumentacji i instrukcji,
• Umiejętność planowania i organizacji pracy,
• Komunikatywność, w tym umiejętność argumentowania.
• Umiejętność pracy pod presją czasu,
• Umiejętność zarządzania i administracji środowiskami serwerów Windows,
• Znajomość budowy i działania urządzeń informatycznych,
• komunikatywna znajomość języka angielskiego
Urząd Patentowy RP
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.