Do głównych zadań będzie należeć między innymi:
- odpowiedzialność za sprawne funkcjonowanie i organizację poradni oraz gabinetów oraz optymalne wykorzystanie posiadanych sił i środków;
- nadzór nad właściwą organizacją pracy podległego personelu (pielęgniarek, rejestracji, sekcji obsługi i lekarzy – w zakresie organizacyjno – administracyjnym), zapewniającą realizację zadań, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa pracy i uregulowaniami wewnętrznymi, w tym:
z uwzględnieniem kosztów pracy,
- rozliczanie wykonanego kontraktu przez lekarzy;
- udział w opracowywaniu planu finansowego, zgłaszanie wniosków w sprawie realizacji planu, nadzór nad bieżącą realizacją planu, a także składanie wniosków dotyczących korekty planu finansowego;
- przygotowanie i przekazanie dokumentacji zgodnie z instrukcją obiegu dokumentów i kancelaryjną;
- realizacja zadań systemu kontroli zarządczej wynikających z obowiązującego regulaminu systemu kontroli zarządczej w Przychodni;
- podejmowanie przedsięwzięć mających na celu racjonalne gospodarowanie mieniem, zapobiegających powstawaniu szkód, a także zapewnienie ich terminowej likwidacji;
- sprawowanie nadzoru nad powierzonym mieniem, użytkowanym sprzętem i środkami materiałowych;
- sporządzanie sprawozdań według właściwości;
- sporządzanie dokumentacji wewnętrznej, zestawień, wniosków, podpisywanie faktur w zakresie zgodności merytorycznej;
- nadzór nad przebiegiem realizacji zawartych kontraktów i wnioskowanie o wprowadzenie korekt w tych kontraktach;
- nadzór nad sporządzaniem planu potrzeb Przychodni z zakresu zatrudnienia, zakupu sprzętu medycznego, leków i materiałów medycznych;
- nadzór nad prawidłową i racjonalną gospodarką materiałami i nad optymalnym wykorzystaniem sprzętu Przychodni;
- sporządzanie sprawozdań i analiz dotyczących Przychodni, analizy stanu zatrudnienia i wykorzystania czasu pracy oraz zgłaszanie Dyrektorowi Przychodni wniosków wynikające z tych analiz;
- zapewnienie sprawnej współpracy z innymi komórkami organizacyjnymi Przychodni;
- odpowiedzialność, za jakość udzielanych świadczeń;
- współpraca z pozostałymi komórkami organizacyjnymi przy opracowaniu i aktualizowaniu strategii SPL dla PW SPZOZ w Warszawie oraz Regulaminu Organizacyjnego;
- współpraca w zakresie aktualizowania księgi rejestrowej Przychodni w Krajowym Rejestrze Sądowym i księgi rejestrowej Przychodni w Rejestrze Podmiotów Leczniczych prowadzonych przez Wojewodę Mazowieckiego;
- współudział w wycenie procedur medycznych oraz ich aktualizacji;
- nadzór nad prowadzeniem gospodarki magazynowej;
- wdrażanie i monitorowanie standardów i procedur obowiązujących w Przychodni (w tym rozpatrywanie reklamacji pacjentów).
Oferujemy:
- tytuł zawodowy magistra pielęgniarstwa i tytuł specjalisty w dziedzinie pielęgniarstwa oraz minimum 5 lat pracy w podmiocie leczniczym;
- doświadczenie na stanowisku kierowniczym;
- znajomość pakietu MS Office w stopniu dobrym;
- zdolności analityczne;
- umiejętność działania pod presją czasu;
- znajomość przepisów prawa związanych ze świadczeniem oraz kontraktowaniem usług medycznych;
- znajomość aktów prawnych, a w szczególności regulujących merytoryczny zakres działania komórek organizacyjnych, w tym znajomość przepisów z zakresu prawa pracy;
- odpowiedzialność, skrupulatność, dokładność, terminowość;
- samodzielność i zaangażowanie w wykonywanie powierzonych zadań;
- umiejętność pracy zespołowej.
Specjalistyczna Przychodnia Lekarska dla Pracowników Wojska Samodzielny ... Rozwiń
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.