Opis stanowiska pracy

Do głównych zadań będzie należeć między innymi:

- odpowiedzialność za sprawne funkcjonowanie i organizację poradni oraz gabinetów oraz optymalne wykorzystanie posiadanych sił i środków;

- nadzór nad właściwą organizacją pracy podległego personelu (pielęgniarek, rejestracji, sekcji obsługi i lekarzy – w zakresie organizacyjno – administracyjnym), zapewniającą realizację zadań, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa pracy i uregulowaniami wewnętrznymi, w tym:

  • racjonalne planowanie zatrudnienia w podległej komórce organizacyjnej,

z uwzględnieniem kosztów pracy,

  • określanie wymaganych kwalifikacji na poszczególnych stanowiskach pracy,
  • określanie potrzeb szkoleniowych podległego personelu,
  • opracowywanie bieżącego harmonogramu pracy (plan i realizacja),
  • rozliczanie czasu pracy podległego personelu – prowadzenie ewidencji czasu pracy zgodnie z obowiązującymi przepisami,
  • planowanie urlopów i nadzór nad realizacją planu,
  • sporządzanie kart opisów stanowiska i zakresów obowiązków dla podległego personelu
  • rzetelne prowadzenie dokumentacji związanej z czasem pracy podległych pracowników oraz terminowe przekazywanie dokumentów do Działu Kadr oraz Sekcji Płac w celu naliczenia i wypłaty wynagrodzenia;

- rozliczanie wykonanego kontraktu przez lekarzy;

- udział w opracowywaniu planu finansowego, zgłaszanie wniosków w sprawie realizacji planu, nadzór nad bieżącą realizacją planu, a także składanie wniosków dotyczących korekty planu finansowego;

- przygotowanie i przekazanie dokumentacji zgodnie z instrukcją obiegu dokumentów i kancelaryjną;

- realizacja zadań systemu kontroli zarządczej wynikających z obowiązującego regulaminu systemu kontroli zarządczej w Przychodni;

- podejmowanie przedsięwzięć mających na celu racjonalne gospodarowanie mieniem, zapobiegających powstawaniu szkód, a także zapewnienie ich terminowej likwidacji;

- sprawowanie nadzoru nad powierzonym mieniem, użytkowanym sprzętem i środkami materiałowych;

- sporządzanie sprawozdań według właściwości;

- sporządzanie dokumentacji wewnętrznej, zestawień, wniosków, podpisywanie faktur w zakresie zgodności merytorycznej;

- nadzór nad przebiegiem realizacji zawartych kontraktów i wnioskowanie o wprowadzenie korekt w tych kontraktach;

- nadzór nad sporządzaniem planu potrzeb Przychodni z zakresu zatrudnienia, zakupu sprzętu medycznego, leków i materiałów medycznych;

 - nadzór nad prawidłową i racjonalną gospodarką materiałami i nad optymalnym wykorzystaniem sprzętu Przychodni;

- sporządzanie sprawozdań i analiz dotyczących Przychodni, analizy stanu zatrudnienia i wykorzystania czasu pracy oraz zgłaszanie Dyrektorowi Przychodni wniosków wynikające z tych analiz;

- zapewnienie sprawnej współpracy z innymi komórkami organizacyjnymi Przychodni;

- odpowiedzialność, za jakość udzielanych świadczeń;

- współpraca z pozostałymi komórkami organizacyjnymi przy opracowaniu i aktualizowaniu strategii SPL dla PW SPZOZ w Warszawie oraz Regulaminu Organizacyjnego;

- współpraca w zakresie aktualizowania księgi rejestrowej Przychodni w Krajowym Rejestrze Sądowym i księgi rejestrowej Przychodni w Rejestrze Podmiotów Leczniczych prowadzonych przez Wojewodę Mazowieckiego;

- współudział w wycenie procedur medycznych oraz ich aktualizacji;

- nadzór nad prowadzeniem gospodarki magazynowej;

- wdrażanie i monitorowanie standardów i procedur obowiązujących w Przychodni (w tym rozpatrywanie reklamacji pacjentów).

Oferujemy:

  • Zatrudnienie na umowę o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy,
  • Możliwość zdobycia doświadczenia i rozwoju zawodowego,
  • Podnoszenie kwalifikacji poprzez szkolenia,
  • Możliwość korzystania z funduszu socjalnego,
  • Możliwość korzystania z grupowego ubezpieczenia,
  • Praca od poniedziałku do piątku – wolne weekendy i święta,
  • Łatwy dojazd wieloma środkami komunikacji zarówno do głównej siedziby jak i Filii,
  • Przyjazne środowisko pracy.

Wymagania

- tytuł zawodowy magistra pielęgniarstwa i tytuł specjalisty w dziedzinie pielęgniarstwa oraz minimum 5 lat pracy w podmiocie leczniczym;

- doświadczenie na stanowisku kierowniczym;

- znajomość pakietu MS Office w stopniu dobrym;

- zdolności analityczne;

- umiejętność działania pod presją czasu;

- znajomość przepisów prawa związanych ze świadczeniem oraz kontraktowaniem usług medycznych;

- znajomość  aktów  prawnych,  a  w  szczególności  regulujących  merytoryczny  zakres działania komórek organizacyjnych, w tym znajomość przepisów z zakresu prawa pracy;

- odpowiedzialność, skrupulatność, dokładność, terminowość;

- samodzielność i zaangażowanie w wykonywanie powierzonych zadań;

- umiejętność pracy zespołowej.

Prezentacja firmy

Specjalistyczna Przychodnia Lekarska dla Pracowników Wojska Samodzielny ... Rozwiń

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
15/12/2023
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na okres próbny
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Od 5 do 10 lat
Min. wykształcenie:
Wyższe magisterskie
Branża / kategoria:
Praca Medycyna / Służba zdrowia

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi