Subskrypcja powiadomień powiodła się. Będziesz jednym z pierwszych, którzy dowiedzą się o podobnych zleceniach. Zawsze możesz zmienić wyrażone uprawnienia w ustawieniach przeglądarki.
HRK Retail specjalizuje się w obsłudze firm działających w obszarze sprzedaży detalicznej, hurtowej oraz sieci handlowych. Dzięki doświadczeniu we współpracy z sektorem retail rozumiemy cele biznesowe naszych klientów, branżowy język, specyficzne wymagania stawiane potencjalnym pracownikom oraz szczególnie cenione kompetencje zawodowe. Zespół działa w ramach HRK S.A. jednej z największych firm doradczych z obszaru zarządzania kapitałem ludzkim. Oferujemy usługi rekrutacji kadry średniego i wyższego szczebla, badań i rozwoju potencjału zawodowego (łącznie z badaniami Assessment/Development Centre), budowania ścieżek kariery, employer brandingu oraz obsługę kadr i płac. Posiadamy oddziały w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Katowicach, Krakowie, Gdyni i Łodzi.
Dla naszego Klienta, firmy z branży Retail poszukujemy osoby na stanowisko:
Personal AssistantMiejsce pracy: Warszawa
Zadania:
Wsparcie w codziennych obowiązkach Dyrektora Generalnego
Kompleksowa organizacja podróży służbowych oraz rozliczanie delegacji
Zarządzanie sprawami administracyjnymi i dbanie o prawidłowy obieg dokumentów
Prowadzenie kalendarza Dyrektora Generalnego, koordynacja spotkań, przypominanie o zaplanowanych wydarzeniach
Dbanie o właściwy wizerunek firmy
Wykonywanie zadań Ad Hoc
Wymagania:
Dyspozycyjność
Odporność na stres, wielozadaniowość, szybkość w działaniu
Doświadczenie na podobnym stanowisku
Bardzo dobra znajomość języka angielskiego
Doświadczenie w organizacji podróży służbowych
Oferujemy:
Umowę o pracę
Premie uznaniowe
Bogaty system benefitów (karta multisport, opieka medyczna, paczki świąteczne itp.)
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?