#

Personal Assistant

HRK S.A.

Warszawa, mazowieckie

HRK S.A.

HRK Retail specjalizuje się w obsłudze firm działających w obszarze sprzedaży detalicznej, hurtowej oraz sieci handlowych. Dzięki doświadczeniu we współpracy z sektorem retail rozumiemy cele biznesowe naszych klientów, branżowy język, specyficzne wymagania stawiane potencjalnym pracownikom oraz szczególnie cenione kompetencje zawodowe. Zespół działa w ramach HRK S.A. jednej z największych firm doradczych z obszaru zarządzania kapitałem ludzkim. Oferujemy usługi rekrutacji kadry średniego i wyższego szczebla, badań i rozwoju potencjału zawodowego (łącznie z badaniami Assessment/Development Centre), budowania ścieżek kariery, employer brandingu oraz obsługę kadr i płac. Posiadamy oddziały w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Katowicach, Krakowie, Gdyni i Łodzi.

Dla naszego Klienta, firmy z branży Retail poszukujemy osoby na stanowisko:

 

Personal AssistantMiejsce pracy: Warszawa

Zadania:

  • Wsparcie w codziennych obowiązkach Dyrektora Generalnego
  • Kompleksowa organizacja podróży służbowych oraz rozliczanie delegacji
  • Zarządzanie sprawami administracyjnymi i dbanie o prawidłowy obieg dokumentów
  • Prowadzenie kalendarza Dyrektora Generalnego, koordynacja spotkań, przypominanie o zaplanowanych wydarzeniach
  • Dbanie o właściwy wizerunek firmy
  • Wykonywanie zadań Ad Hoc

Wymagania:

  • Dyspozycyjność
  • Odporność na stres, wielozadaniowość, szybkość w działaniu
  • Doświadczenie na podobnym stanowisku
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego
  • Doświadczenie w organizacji podróży służbowych

Oferujemy:

  • Umowę o pracę
  • Premie uznaniowe 
  • Bogaty system benefitów (karta multisport, opieka medyczna, paczki świąteczne itp.)
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi