Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 19/07/2019.
Oferta wyróżniona

Performance Planner

Warszawa, mazowieckie

Publicis Groupe

Opis stanowiska pracy

Czym będziesz się zajmować?

  • Planowaniem i zakupem kampanii efektywnościowych (afiliacja, display, e-mailing, remarketing, marketing automation) ze szczególnym uwzględnieniem e-commerce
  • Monitorowaniem, optymalizacją i rozliczaniem przebiegu kampanii pod kątem przyjętych KPI
  • Budowaniem długofalowej relacji z partnerami – negocjowaniem stawek i warunków współpracy
  • Przygotowywaniem trafnych estymacji, wycen, raportów z wnioskami i rekomendacjami
  • Poszukiwaniem nowych rozwiązań zwiększających efektywność działań
  • Tworzeniem analiz mediowych, konkurencji i konsumenckich dla klientów agencji

Dołącz do nas, jeśli:

  • Posiadasz 1-2 lata doświadczenia na stanowisku związanym z marketingiem efektywnościowym, zdobyte w agencji interaktywnej/ domu mediowym/ u wydawcy (w dziale performance), w firmie z sektora e-commerce lub po stronie klienta
  • Znasz takie narzędzia, jak: Google Analytics, czy Google Campaign Manager
  • Umiesz analizować i przedstawiać dane - sprawnie korzystasz z programu MS Excel
  • Znasz język angielski w stopniu umożliwiającym swobodną komunikację
  • Jesteś osobą otwartą, komunikatywną i potrafisz przekonać każdego do swoich racji

Mile widziane:

  • Podstawowa znajomość HTML
  • Doświadczenie w kontakcie z klientem
  • Długofalowo chęć poszerzania kompetencji także o inne kanały marketingu internetowego

Co oferujemy?

  • Pracę z pozytywnymi ludźmi, którzy sprawią, że w poniedziałek nie będziesz miał problemu ze wstaniem z łóżka :)
  • Dostęp do programów rozwojowych, szkoleń oraz wymiany międzynarodowej
  • Benefity pozapłacowe (opiekę medyczną, karta Multisport)

Prezentacja firmy

Jesteśmy częścią holdingu reklamowego Publicis Groupe, jednej z trzech największych grup... komunikacyjnych na świecie. Działając zgodnie z filozofią „Power of One” wykorzystujemy cały kapitał wiedzy, talentów, narzędzi i technologii, by realnie wpływać na wzrost wartości marek i całego biznesu naszych Klientów, odpowiadając w ten sposób na strategiczne cele jakie przed nami stawiają.

W Polsce w ramach Publicis Groupe działają dwa centra kompetencyjne: Publicis Communications i Publicis Media, które, pod jednym Zarządem, ściśle ze sobą współpracują, uzupełniając i łącząc kluczowe kompetencje z obszarów: kreacji, doradztwa, wspierania sprzedaży oraz działań w sferze transformacji biznesu.

Nasze Agencje: Leo Burnett, Publicis, Saatchi&Saatchi IS, MSL, Arc, Prodigious, Starcom, Zenith, Spark Foundry, Blue 449, LiquidThread i Performics, wraz z wyspecjalizowanymi departamentami Publicis Communications i Publicis Media, zatrudniają ponad 1200 ekspertów takich dziedzin jak między innymi: strategia i kreacja, komunikacja marketingowa, planowanie i zakup mediów, public relations, public affairs, CSR, content marketing, produkcja filmowa oraz transformacja biznesowa.
  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
19/06/2019
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Średnie ogólnokształcące
Branża / kategoria:
Praca Analityka , Praca Badania / Rozwój , Praca Marketing / PR / Social Media , Praca Reklama / Komunikacja , Praca Internet / e-commerce
do góry