Opis stanowiska pracy
Czym będziesz się zajmować?
- Planowaniem i zakupem kampanii efektywnościowych (afiliacja, display, e-mailing, remarketing, marketing automation) ze szczególnym uwzględnieniem e-commerce
- Monitorowaniem, optymalizacją i rozliczaniem przebiegu kampanii pod kątem przyjętych KPI
- Budowaniem długofalowej relacji z partnerami – negocjowaniem stawek i warunków współpracy
- Przygotowywaniem trafnych estymacji, wycen, raportów z wnioskami i rekomendacjami
- Poszukiwaniem nowych rozwiązań zwiększających efektywność działań
- Tworzeniem analiz mediowych, konkurencji i konsumenckich dla klientów agencji
Dołącz do nas, jeśli:
- Posiadasz 1-2 lata doświadczenia na stanowisku związanym z marketingiem efektywnościowym, zdobyte w agencji interaktywnej/ domu mediowym/ u wydawcy (w dziale performance), w firmie z sektora e-commerce lub po stronie klienta
- Znasz takie narzędzia, jak: Google Analytics, czy Google Campaign Manager
- Umiesz analizować i przedstawiać dane - sprawnie korzystasz z programu MS Excel
- Znasz język angielski w stopniu umożliwiającym swobodną komunikację
- Jesteś osobą otwartą, komunikatywną i potrafisz przekonać każdego do swoich racji
Mile widziane:
- Podstawowa znajomość HTML
- Doświadczenie w kontakcie z klientem
- Długofalowo chęć poszerzania kompetencji także o inne kanały marketingu internetowego
Co oferujemy?
- Pracę z pozytywnymi ludźmi, którzy sprawią, że w poniedziałek nie będziesz miał problemu ze wstaniem z łóżka :)
- Dostęp do programów rozwojowych, szkoleń oraz wymiany międzynarodowej
- Benefity pozapłacowe (opiekę medyczną, karta Multisport)
Prezentacja firmy
Jesteśmy częścią holdingu reklamowego Publicis Groupe, jednej z trzech największych grup... komunikacyjnych na świecie. Działając zgodnie z filozofią „Power of One” wykorzystujemy cały kapitał wiedzy, talentów, narzędzi i technologii, by realnie wpływać na wzrost wartości marek i całego biznesu naszych Klientów, odpowiadając w ten sposób na strategiczne cele jakie przed nami stawiają.
W Polsce w ramach Publicis Groupe działają dwa centra kompetencyjne: Publicis Communications i Publicis Media, które, pod jednym Zarządem, ściśle ze sobą współpracują, uzupełniając i łącząc kluczowe kompetencje z obszarów: kreacji, doradztwa, wspierania sprzedaży oraz działań w sferze transformacji biznesu.
Nasze Agencje: Leo Burnett, Publicis, Saatchi&Saatchi IS, MSL, Arc, Prodigious, Starcom, Zenith, Spark Foundry, Blue 449, LiquidThread i Performics, wraz z wyspecjalizowanymi departamentami Publicis Communications i Publicis Media, zatrudniają ponad 1200 ekspertów takich dziedzin jak między innymi: strategia i kreacja, komunikacja marketingowa, planowanie i zakup mediów, public relations, public affairs, CSR, content marketing, produkcja filmowa oraz transformacja biznesowa. Rozwiń