Opis stanowiska pracy

CENTRUM OBSŁUGI ADMINISTRACJI RZĄDOWEJ INSTYTUCJA GOSPODARKI BUDŻETOWEJ

jest odpowiedzialna za kompleksową obsługę KPRM, pełni funkcję centralnego zamawiającego dla jednostek administracji rządowej. Zajmuje się realizacją szeregu usług na poziomie centralnym dla sektora rządowego.

Poszukujemy pracownika na stanowisko:

Osoba do sprzątania w Wydziale Administrowania Siedzibą Kancelarii

miejsce pracy: Warszawa

 

Twój zakres obowiązków:

  • utrzymywanie porządku i czystości w obiekcie (pomieszczenia biurowe, sale konferencyjne, pomieszczenia techniczne, sanitariaty, ciągi komunikacyjne),
  • mycie okien,
  • uzupełnianie środków sanitarno-higienicznych,
  • segregowanie odpadów,
  • właściwe używanie środków potrzebnych do utrzymania czystości,
  • dezynfekcja przestrzeni dotykowych oraz pomieszczeń socjalnych,
  • dbałość o powierzone mienie i wykonywanie pracy zgodnie z przepisami oraz zasadami bhp i ppoż;
  • inne prace gospodarcze wynikające z bieżących potrzeb.

 

Oczekujemy:

  • gotowości do podjęcia pracy fizycznej, w tym pracy na wysokości powyżej 3 metrów,
  • kompetencji miękkich: komunikacji, współpracy, organizacji pracy.

 

Mile widziane:

  • kompetencje miękkie: dokładność/precyzja, rzetelność/sumienność,
  • doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku.

 

To oferujemy:

  • umowę o pracę na ½ etatu w godzinach 5:30 – 9:30,
  • stabilne zatrudnienie w prestiżowej instytucji, działającej na rynku od lat,
  • szkolenia umożliwiające rozwój kompetencji oraz poszerzenie wiedzy,
  • możliwość refundacji kosztów studiów,
  • dofinansowanie do wypoczynku pracowników, tzw. „wczasy pod gruszą”
  • dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych,
  • zniżki na wypoczynek w Ośrodku Wypoczynkowym Łańsk,
  • możliwość wykupienia na preferencyjnych warunkach pakietu medycznego oraz polisy na życie,
  • możliwość korzystania z Pracowniczej Kasy Zapomogowo – Pożyczkowej,
  • przyjazną atmosferę pracy,
  • pracę w doświadczonym zespole.

 

Twoja oferta powinna zawierać:

  • CV z uwzględnieniem przebiegu pracy zawodowej,
  • podpisane oświadczenia o treści:
    1. Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb rekrutacji (zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).
    2. „Dane osobowe wykraczające poza zakres wynikający z przepisów prawa przekazuję dobrowolnie i z własnej inicjatywy”

 

Ofertę prześlij za pomocą przycisku "aplikuj"

lub

Centrum Obsługi Administracji Rządowej, ul. Powsińska 69/71, 00-903 Warszawa

Kandydaci zakwalifikowani do udziału w rekrutacji zostaną poinformowani o terminie spotkania telefonicznie lub poprzez e-mail.

Prezentacja firmy

CENTRUM OBSŁUGI ADMINISTRACJI RZĄDOWEJ INSTYTUCJA GOSPODARKI BUDŻETOWEJ ... Rozwiń

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
07/06/2022
Wymiar etatu:
Niepełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
mniej niż 1 rok
Min. wykształcenie:
Bez wykształcenia
Branża / kategoria:
Praca Inne, Praca Instalacje / Utrzymanie / Serwis, Praca Praca fizyczna

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi