W Grafton Recruitment skupiamy się nie tylko na fachowych umiejętnościach, ale również na indywidualnych cechach osobowościowych, stylu pracy i celach zawodowych każdego kandydata. Dzięki temu możemy dopasować najlepszą ofertę pracy, która sprosta oczekiwaniom i potrzebom naszych kandydatów.
Współpracujemy z tysiącami firm w Polsce, działającymi w różnych branżach, co daje naszym kandydatom dostęp do szerokiej gamy ofert pracy i możliwości rozwoju kariery. Nasza obecność na terenie całej Polski, w tym w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Katowicach i Łodzi, oraz prowadzenie projektów w Trójmieście, pozwala nam na skuteczne i sprawne działanie na rzecz naszych kandydatów i klientów. Certyfikat Great Place To Work® to dowód, że jest nam w naszej firmie dobrze, że w tym miejscu stawiamy na komunikację, rozwój, wellbeing. To miejsce, w które chcemy się angażować dlatego kariera naszych kandydatów jest w dobrych rękach.
Dowiedz się więcej na www.grafton.pl
Order Management Specialist with German
Miejsce pracy: KrakówFor our client, a global leader in business process management, we are looking for a candidate for the position:
Order Management Specialist with German
Responsibilities
- Creating and booking of Orders in the ERP system
- Handling customer requests
- Ensure resolution to customer requests
- Contact with the customers via e-mails/phone
- Updating the information in the system (regarding clients, supplies, pricing)
- Gathering information from logistics partners and informing customers regarding availability and deliveries
- Building a relation with clients and sales representatives
- Checking and solving potential issues between client purchase orders and system information
- Solving issues regarding damaged goods, shipment delayed, etc.
- Handling complaints related to logistics and return transports
- Offering resolutions for internal updating requests: credit/ debit notes, reimbursements
- Communicating with the warehouse and forwarders and efficiently manage the delivery process to ensure return of goods to the final recipient
- Preparing the relevant documents for the orders (export, transport, customs)
- Daily monitoring the assigned orders and customer requests
- Escalating any problems, delays, inconsistencies
- Proposing resolution for streamlining activities and taking part in projects to implement these ideas
- Daily monitoring the assigned orders and customer requests
Wymagania:
- Very good knowledge of German, willingness to use it both on email and on call
- Communicative level of English
- Good MS Office (especially MS Excel) knowledge
- Analytical thinking and ability to learn fast
- Personal culture and ability to deal with the client properly
- High motivation and willingness to learn
Preferred Qualifications / Skills
- Previous experience in Customer Care/ Order Management
- Familiarity with SAP
Korzyści:
- Attractive salary
- Possibility to take part in the new process
- Stable job offer – employment contract
- Various trainings (initiating, soft skills)
- Possibility of development
- Benefits (Insurance, Luxmed, Multisport, Lunchpass Card, additional vacation days, biking policy)