#

Order Management Specialist with French

Grafton Recruitment Sp. z o.o.

Kraków, małopolskie

Grafton Recruitment Sp. z o.o.
Jesteśmy Grafton Recruitment – czyli zespół kreatywnych ekspertów rekrutacyjnych, dla których każdy kandydat jest wyjątkowy. Wiemy, że rekrutacja to nie tylko znalezienie pracy, ale przede wszystkim stworzenie odpowiedniego dopasowania pomiędzy kandydatem a pracodawcą. Nasz cel to zapewnienie kandydatom spełnienia zawodowego i satysfakcji z wykonywanej pracy.

W Grafton Recruitment skupiamy się nie tylko na fachowych umiejętnościach, ale również na indywidualnych cechach osobowościowych, stylu pracy i celach zawodowych każdego kandydata. Dzięki temu możemy dopasować najlepszą ofertę pracy, która sprosta oczekiwaniom i potrzebom naszych kandydatów.

Współpracujemy z tysiącami firm w Polsce, działającymi w różnych branżach, co daje naszym kandydatom dostęp do szerokiej gamy ofert pracy i możliwości rozwoju kariery. Nasza obecność na terenie całej Polski, w tym w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Katowicach i Łodzi, oraz prowadzenie projektów w Trójmieście, pozwala nam na skuteczne i sprawne działanie na rzecz naszych kandydatów i klientów. Certyfikat Great Place To Work® to dowód, że jest nam w naszej firmie dobrze, że w tym miejscu stawiamy na komunikację, rozwój, wellbeing. To miejsce, w które chcemy się angażować dlatego kariera naszych kandydatów jest w dobrych rękach.

Dowiedz się więcej na www.grafton.pl

Order Management Specialist with French

Miejsce pracy: Kraków
6-20-68718

For our Client well known company which is working in area of Finance and new technologies we are looking for an Order Management Specialist with French language. This is newly created project which includes transition we are building new team in structures.

Key responsibilities:

- Booking of orders and creating them in SAP
- Handling customer requests and providing information to them
- Updating ERP regarding clients, supplies, pricing
- Gathering all needed information for each order
- Checking and solving potential issues between client purchase orders and system information

Requirements:
- 1 year of experience in international environment (experience in customer service, accountancy or procurement department)
- Very good knowledge of French and English
- Strong process knowledge and business orientation
- Strong motivation to work in people
- Excellent communication and interpersonal skills
- Good knowledge of MS Office and SAP

Benefits:
- Interesting professional challenges at new organziation in Krakow
- Stable long term agreement
- Friendly working atmosphere and open informal organizational culture
- Attractive remuneration and benefit package (private medical care, life insurance and others)
- Hybrid model of work

Grafton Recruitment Sp. z o.o.

Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi