W Grafton Recruitment skupiamy się nie tylko na fachowych umiejętnościach, ale również na indywidualnych cechach osobowościowych, stylu pracy i celach zawodowych każdego kandydata. Dzięki temu możemy dopasować najlepszą ofertę pracy, która sprosta oczekiwaniom i potrzebom naszych kandydatów.
Współpracujemy z tysiącami firm w Polsce, działającymi w różnych branżach, co daje naszym kandydatom dostęp do szerokiej gamy ofert pracy i możliwości rozwoju kariery. Nasza obecność na terenie całej Polski, w tym w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Katowicach i Łodzi, oraz prowadzenie projektów w Trójmieście, pozwala nam na skuteczne i sprawne działanie na rzecz naszych kandydatów i klientów. Certyfikat Great Place To Work® to dowód, że jest nam w naszej firmie dobrze, że w tym miejscu stawiamy na komunikację, rozwój, wellbeing. To miejsce, w które chcemy się angażować dlatego kariera naszych kandydatów jest w dobrych rękach.
Dowiedz się więcej na www.grafton.pl
Opiekun klienta ds. wsparcia techniczego i logistycznego z j. francuskim
Miejsce pracy: KatowiceNaszym Klientem jest międzynarodowa organizacja, świadcząca specjalistyczne usługi z obszaru wsparcia zaawansowanych procesów biznesowych. W związku z rozwojem struktur, poszukujemy osób na stanowisko:
Opiekuna klienta ds. wsparcia techniczego i logistycznego
Miejsce pracy: Katowice
Zakres obowiązków:
- zapewnienie wsparcia technicznego (telefonicznie i mailowo) dla partnerów biznesowych naszego Klienta jak i końcowych użytkowników produktu z branży odnawialnych źródeł energii,
- odpowiedzialność za obsługę i zdalny serwis w kwestiach technicznych,
- pomoc podczas konfiguracji, instalacji oraz konserwacji produktu.
Wymagania:
- biegła znajomość języka francuskiego (C1),
- bardzo dobra znajomość języka angielskiego (B2),
- wykształcenie techniczne/inżynieryjne mile widziane (średnie lub wyższe),
- umiejętność swobodnego korzystania z MS Excel,
- doświadczenie w obsłudze klienta francuskojęzycznego będzie dodatkowym atutem,
- zainteresowanie tematyką techniczną (zmysł techniczny).
Korzyści:
- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na czas nieokreślony,
- rozdudowany pakiet szkoleń wdrożeniowych związanych z obsługą i wsparciem produktów,
- prywatna opieka medyczna dla pracowników i ich rodzin,
- dodatkowe ubezpieczenie na życie,
- atrakcyjny pakiet socjalny,
- bogaty pakiet szkoleń wewnętrznych (szkolenia techniczne, rozwijające kompetencje miękkie),
- jasna ścieżka kariery (ekspercka lub liderska),
- dostęp do e-learningowej platformy do nauki j. angielskiego,
- pikniki rodzinne, spotkania integracyjne.