#

Opiekun klienta ds. wsparcia techniczego i logistycznego z j. francuskim

Grafton Recruitment Sp. z o.o.

Katowice, śląskie

Grafton Recruitment Sp. z o.o.
Jesteśmy Grafton Recruitment – czyli zespół kreatywnych ekspertów rekrutacyjnych, dla których każdy kandydat jest wyjątkowy. Wiemy, że rekrutacja to nie tylko znalezienie pracy, ale przede wszystkim stworzenie odpowiedniego dopasowania pomiędzy kandydatem a pracodawcą. Nasz cel to zapewnienie kandydatom spełnienia zawodowego i satysfakcji z wykonywanej pracy.

W Grafton Recruitment skupiamy się nie tylko na fachowych umiejętnościach, ale również na indywidualnych cechach osobowościowych, stylu pracy i celach zawodowych każdego kandydata. Dzięki temu możemy dopasować najlepszą ofertę pracy, która sprosta oczekiwaniom i potrzebom naszych kandydatów.

Współpracujemy z tysiącami firm w Polsce, działającymi w różnych branżach, co daje naszym kandydatom dostęp do szerokiej gamy ofert pracy i możliwości rozwoju kariery. Nasza obecność na terenie całej Polski, w tym w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Katowicach i Łodzi, oraz prowadzenie projektów w Trójmieście, pozwala nam na skuteczne i sprawne działanie na rzecz naszych kandydatów i klientów. Certyfikat Great Place To Work® to dowód, że jest nam w naszej firmie dobrze, że w tym miejscu stawiamy na komunikację, rozwój, wellbeing. To miejsce, w które chcemy się angażować dlatego kariera naszych kandydatów jest w dobrych rękach.

Dowiedz się więcej na www.grafton.pl

Opiekun klienta ds. wsparcia techniczego i logistycznego z j. francuskim

Miejsce pracy: Katowice
7-6-54468

Naszym Klientem jest międzynarodowa organizacja, świadcząca specjalistyczne usługi z obszaru wsparcia zaawansowanych procesów biznesowych. W związku z rozwojem struktur, poszukujemy osób na stanowisko:

Opiekuna klienta ds. wsparcia techniczego i logistycznego

Miejsce pracy: Katowice

Zakres obowiązków:
- zapewnienie wsparcia technicznego (telefonicznie i mailowo) dla partnerów biznesowych naszego Klienta jak i końcowych użytkowników produktu z branży odnawialnych źródeł energii,
- odpowiedzialność za obsługę i zdalny serwis w kwestiach technicznych,
- pomoc podczas konfiguracji, instalacji oraz konserwacji produktu.

Wymagania:
- biegła znajomość języka francuskiego (C1),
- bardzo dobra znajomość języka angielskiego (B2),
- wykształcenie techniczne/inżynieryjne mile widziane (średnie lub wyższe),
- umiejętność swobodnego korzystania z MS Excel,
- doświadczenie w obsłudze klienta francuskojęzycznego będzie dodatkowym atutem,
- zainteresowanie tematyką techniczną (zmysł techniczny).

Korzyści:
- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na czas nieokreślony,
- rozdudowany pakiet szkoleń wdrożeniowych związanych z obsługą i wsparciem produktów,
- prywatna opieka medyczna dla pracowników i ich rodzin,
- dodatkowe ubezpieczenie na życie,
- atrakcyjny pakiet socjalny,
- bogaty pakiet szkoleń wewnętrznych (szkolenia techniczne, rozwijające kompetencje miękkie),
- jasna ścieżka kariery (ekspercka lub liderska),
- dostęp do e-learningowej platformy do nauki j. angielskiego,
- pikniki rodzinne, spotkania integracyjne.

Grafton Recruitment Sp. z o.o.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi