Subskrypcja powiadomień powiodła się. Będziesz jednym z pierwszych, którzy dowiedzą się o podobnych zleceniach. Zawsze możesz zmienić wyrażone uprawnienia w ustawieniach przeglądarki.
Devire to międzynarodowa firma rekrutacyjna, założona w Londynie w 1987 roku. Od 30 lat reprezentujemy wiodących pracodawców na rynku europejskim prowadząc dla nich kompleksowe projekty poszukiwań menedżerów i wyspecjalizowanej kadry.
Poza rekrutacją świadczymy usługi Outsourcingu IT, Pracy Tymczasowej oraz Doradztwa HR. Nasze biura, zlokalizowane są w Warszawie, Wrocławiu, Poznaniu, Katowicach oraz Monachium i Frankfurcie. Jesteśmy częścią Devonshire Investment Group.
Operation Customer Specialist
Twoja przyszła Firma / Your future Company
Naszym Klientem jest jedna z największych instytucji finansowych działająca globalnie dla największych marek i brandów na świecie w roli doradcy finansowego. Międzynarodowy charakter firmy oraz zespołu sprawia, że praca nad projektami jest różnorodna oraz stawiająca wyzwania.
Dołączysz do międzynarodowego, rozproszonego Zespołu odpowiedzialnego za implementowanie rozwiązań dotyczących jakości oraz procesów dla Klientów z każdego zakątka świata. Do Twoich zadań należeć będzie dostarczanie wiedzy biznesowej oraz poznanie potrzeb Klientów przy jednoczesnym przekazaniu informacji do odpowiednich działów po stronie pracodawcy, zarządzanie i doradzanie w kwestiach ryzyka finansowego przy pomocy analiz, wsparciu zespołów oraz dostawców usług współpracujących z firmą naszego Klienta.
Nasz Klient zapewnia:
Możliwości rozwoju i awansu wewnątrz struktur firmy
Pracę dla jednej z najbardziej prestiżowych instytucji finansowych na świecie
Elastyczne godziny pracy
Zatrudnienie na podstawie kontraktu B2B
Atrakcyjne wynagrodzenie.
U Kandydatów zwracamy uwagę na:
Doświadczenie pracy na stanowisku związanym z usługami finansowymi
Wiedzę z obszaru prawnego i finansowego oraz ciągłą chęć jej pogłębiania wraz z wykształceniem wyższym
Płynną umiejętność posługiwania się j. angielskim (w mowie i w piśmie)
Przywiązywanie uwagi do detali, umiejętności analityczne, umiejętność budowania relacji oraz kreatywnego rozwiązywania problemów wraz chęcią pracy w międzynarodowym Zespole.
Operation Customer Specialist
Miejsce pracy / Location Warszawa
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?