W Grafton Recruitment skupiamy się nie tylko na fachowych umiejętnościach, ale również na indywidualnych cechach osobowościowych, stylu pracy i celach zawodowych każdego kandydata. Dzięki temu możemy dopasować najlepszą ofertę pracy, która sprosta oczekiwaniom i potrzebom naszych kandydatów.
Współpracujemy z tysiącami firm w Polsce, działającymi w różnych branżach, co daje naszym kandydatom dostęp do szerokiej gamy ofert pracy i możliwości rozwoju kariery. Nasza obecność na terenie całej Polski, w tym w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Katowicach i Łodzi, oraz prowadzenie projektów w Trójmieście, pozwala nam na skuteczne i sprawne działanie na rzecz naszych kandydatów i klientów. Certyfikat Great Place To Work® to dowód, że jest nam w naszej firmie dobrze, że w tym miejscu stawiamy na komunikację, rozwój, wellbeing. To miejsce, w które chcemy się angażować dlatego kariera naszych kandydatów jest w dobrych rękach.
Dowiedz się więcej na www.grafton.pl
Online Marketing Specialist
Miejsce pracy: KrakówDla naszego Klienta, międzynarodowej firmy z branży e-commerce, w związku z rozwojem struktur działu poszukujemy osoby na stanowisko Online Marketing Specialist.
Zakres zadań:
- Wdrażanie ustalonych strategii marketingowych online
- Projektowanie i rozwój nowych internetowych kampanii marketingowych, a także bieżąca optymalizacja istniejących kampanii (SEA, SEO, partnerzy, porównania cen)
- Ścisłe monitorowanie skuteczności kampanii i analiza marketingowych wskaźników KPI, np. nowi klienci, współczynniki konwersji i koszty
- Tworzenie, wdrażanie i ocena promocji online i innych działań marketingowych online
- Niezależna praca nad projektem we współpracy z Europejskim działem marketingu
Wymagania:
- 2-3 letnie doświadczenie na podobnym stanowisku w obszarze e-commerce
- Bardzo dobra znajomość branży e-commerce i e-marketingu
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego
- Umiejętność pracy z dużą ilością danych i kreowania złożonych raportów (Excel)
- Bardzo dobre umiejętności organizacyjne i interpersonalne, energia i samodzielność w działaniu
- Umiejętność interpretacji danych, wskaźników, trendów i wyciągania wniosków
- Umiejętność pracy z klientem wewnętrznym i zewnętrznym
- Mile widziana znajomość branży retail
Korzyści:
- Stabilne zatrudnienie i możliwość rozwoju
- Samodzielność i możliwość wdrażania własnych pomysłów
- Atrakcyjne warunki zatrudnienia (pakiet benefitów, premia roczna, dodatkowe dni wolne)
- Praca w renomowanej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku