#

Office Manager

HAYS

Warszawa, mazowieckie

Opis stanowiska pracy

Office Manager
Warszawa
NR REF.: 1182149

Międzynarodowa firma z branży finansowej szuka doświadczonego profesjonalisty na stanowisko Office Managera. Jeśli masz doświadczenie w podobnej roli, uczestniczyłeś/aś w tworzeniu nowego biura, a komunikacja w języku angielskim nie stanowi dla Ciebie problemu – aplikuj już teraz! Czeka na Ciebie wyjątkowa szansa na rozwój i współtworzenie czegoś wielkiego. 


Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:

  • Wsparcie anglojęzycznego Zarządu 
  • Pomoc w znalezieniu prestiżowej lokalizacji dla nowego biura w ścisłym Centrum
  • Zarządzanie biurem
  • Pomoc w kwestiach formalnych związanych z tworzeniem nowego biura
  • Wsparcie w aranżacji przestrzeni biurowej 
  • Organizowanie spotkań biznesowych, podróży, eventów
  • Rozliczanie wydatków
  • Kontakt z administratorem budynku 
  • Kontrola budżetu
  • Współpraca z zewnętrznymi dostawcami usług - wyszukiwanie nowych rozwiązań, negocjacje warunków współpracy
  • Organizacja eventów pracowniczych

Oczekiwania:

  • Min. 2-letnie doświadczenie na stanowisku Office Managera/Office Koordynatora 
  • Doświadczenie w start-upie - będzie atutem
  • Doświadczenie w tworzeniu nowego biura - będzie atutem 
  • Zaawansowana znajomość języka angielskiego - warunek konieczny
  • Płynna znajomość języka polskiego - warunek konieczny
  • Umiejętność budowania relacji z internuncjuszami wewnętrznymi/zewnętrznymi

Oferowane:

  • Stabilne warunki zatrudnienia - umowa o pracę
  • Praca stacjonarna
  • Elastyczne rozpoczęcie dnia pracy  
  • Możliwość rozwoju na stanowisku managerskim
  • Pozytywna atmosfera pracy
  • Duża samodzielność i możliwość kreowania oraz wdrażania swoich pomysłów 


Co powinieneś zrobić?

Jeśli ta oferta jest idealna dla Ciebie, kliknij ‘Aplikuj’ i prześlij nam swoje aktualne cv.



Hays Poland sp. z o.o. jest agencją zatrudnienia zarejestrowaną w rejestrze prowadzonym przez Marszałka Województwa Mazowieckiego pod numerem 361.

Prezentacja firmy

Jako wiodący specjalista w dziedzinie rekrutacji oraz usług HR, wspieram... Rozwiń

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
22/07/2024
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Policealne
Branża / kategoria:
Praca Administracja biurowa

Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi