Opis stanowiska pracy
Office Manager
Warszawa
NR REF.: 1182149
Międzynarodowa firma z branży finansowej szuka doświadczonego profesjonalisty na stanowisko Office Managera. Jeśli masz doświadczenie w podobnej roli, uczestniczyłeś/aś w tworzeniu nowego biura, a komunikacja w języku angielskim nie stanowi dla Ciebie problemu – aplikuj już teraz! Czeka na Ciebie wyjątkowa szansa na rozwój i współtworzenie czegoś wielkiego.
Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:
- Wsparcie anglojęzycznego Zarządu
- Pomoc w znalezieniu prestiżowej lokalizacji dla nowego biura w ścisłym Centrum
- Zarządzanie biurem
- Pomoc w kwestiach formalnych związanych z tworzeniem nowego biura
- Wsparcie w aranżacji przestrzeni biurowej
- Organizowanie spotkań biznesowych, podróży, eventów
- Rozliczanie wydatków
- Kontakt z administratorem budynku
- Kontrola budżetu
- Współpraca z zewnętrznymi dostawcami usług - wyszukiwanie nowych rozwiązań, negocjacje warunków współpracy
- Organizacja eventów pracowniczych
Oczekiwania:
- Min. 2-letnie doświadczenie na stanowisku Office Managera/Office Koordynatora
- Doświadczenie w start-upie - będzie atutem
- Doświadczenie w tworzeniu nowego biura - będzie atutem
- Zaawansowana znajomość języka angielskiego - warunek konieczny
- Płynna znajomość języka polskiego - warunek konieczny
- Umiejętność budowania relacji z internuncjuszami wewnętrznymi/zewnętrznymi
Oferowane:
- Stabilne warunki zatrudnienia - umowa o pracę
- Praca stacjonarna
- Elastyczne rozpoczęcie dnia pracy
- Możliwość rozwoju na stanowisku managerskim
- Pozytywna atmosfera pracy
- Duża samodzielność i możliwość kreowania oraz wdrażania swoich pomysłów
Co powinieneś zrobić?
Jeśli ta oferta jest idealna dla Ciebie, kliknij ‘Aplikuj’ i prześlij nam swoje aktualne cv.
Hays Poland sp. z o.o. jest agencją zatrudnienia zarejestrowaną w rejestrze prowadzonym przez Marszałka Województwa Mazowieckiego pod numerem 361.
Prezentacja firmy
Jako wiodący specjalista w dziedzinie rekrutacji oraz usług HR, wspieram...
Jako wiodący specjalista w dziedzinie rekrutacji oraz usług HR, wspieramy profesjonalistów oraz organizacje w ich dążeniu do sukcesu. Teraz i w przyszłości.
Świadczymy usługi rekrutacyjne w sektorach prywatnym i publicznym, realizując projekty do pracy stałej, tymczasowej oraz na kontrakt. W portfolio naszych usług są również doradztwo HR (m.in. Assessment Centre, raporty płacowe), Outplacement, Executive Search, Recruitment Process Outsourcing oraz Managed Service Programme.
Na przestrzeni ponad 50 lat przeszliśmy daleką drogę. Zaczęliśmy naszą działalność w małym biurze w Londynie. Teraz jesteśmy globalną organizacją, która specjalizuje się w łączeniu utalentowanych ekspertów z najlepszymi ofertami pracy w ponad 20 branżach na całym świecie.
Pierwsze biuro w Polsce otworzyliśmy w roku 2003. Od tego czasu umocniliśmy naszą pozycję na polskim rynku, stając się liderem w rekrutacji specjalistycznej. Obecnie w Hays Poland zatrudnionych jest 400 osób w biurach w Warszawie, Katowicach, Wrocławiu, Krakowie, Trójmieście oraz Poznaniu.
Rozwiń
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 22/07/2024
- Wymiar etatu:
- Pełny etat
- Rodzaj umowy:
- Na czas nieokreślony
- Liczba wakatów:
- 1
- Min. doświadczenie:
- 1 rok
- Min. wykształcenie:
- Policealne
- Branża / kategoria:
- Praca Administracja biurowa