Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 19/08/2019.

Office Manager

Warszawa, mazowieckie

ALSTOR

Opis stanowiska pracy

Opis stanowiska:

  • bieżąca organizacja biura i jego pracy;
  • proste prace księgowe - wprowadzanie dokumentów do systemu, segregacja i archiwizacja dokumentów;
  • współpraca z zewnętrznym biurem rachunkowym;
  • zarządzanie i obsługa systemu obiegu dokumentów;
  • obsługa zgłoszeń serwisowych;
  • organizacja spotkań oraz wyjazdów służbowych;
  • wsparcie pracy działu handlowego;
  • wykonanie zadań powierzonych przez Zarząd;

Wymagania:

  • wykształcenie średnie, wyższe lub w trakcie studiów;
  • dobra znajomość narzędzi MS Office (Excel, Word, PowerPoint oraz Outlook);
  • umiejętność pracy w bezpośrednim kontakcie z Klientami;
  • dobra organizacja pracy, umiejętności efektywnego zarządzania czasem;
  • umiejętność pracy w zespole;
  • dokładność i systematyczność w wykonywaniu powierzonych obowiązków;
  • chęć rozwoju zawodowego;
  • doświadczenie na podobnym stanowisku będzie dodatkowym atutem;
  • mile widziana znajomość języka angielskiego;

Wymagania

Oferujemy:

  • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę;
  • prywatną opiekę medyczna (Medicover);
  • premie oraz bony świąteczne;
  • szkolenia z języka angielskiego w siedzibie firmy;
  • pracę w ambitnym zespole w firmie należącej do czołówki wyspecjalizowanych dystrybutorów w Polsce;
  • kontakt z najnowszymi osiągnięciami światowych producentów branży komputerowej;
  • pracę samodzielną i umożliwiającą wykazanie się kreatywnością;

Informacje dotyczące aplikacji:

  • Jeśli jesteś zainteresowana/y powyższa ofertą pracy zapraszamy do przesłania swojego CV za pomocą przycisku "Aplikuj".
  • W temacie wiadomości prosimy o wpisanie: Rekrutacja – Office manager.
  • Koniecznie prosimy o dopisanie klauzuli dot. możliwości przetwarzania danych osobowych zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa polskiego i międzynarodowego (RODO).

Prezentacja firmy

Alstor jest jedną z najstarszych istniejących prywatnych firm komputerowych – prowadzi... działalność od 1987 r. Z małego przedsiębiorstwa serwisowego,
Alstor stał się klasycznym dystrybutorem z wartością dodaną (VAD). Obecnie nasz zespół prowadzi współpracę z największymi i najbardziej cenionymi przedsiębiorstwami z branży IT.
  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
11/04/2019
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Średnie zawodowe
Branża / kategoria:
Praca Administracja / Sekretariat , Praca Administracja biurowa , Praca Biuro / Dokumentacja , Praca Audyt / księgowość / kontrola skarbowa
do góry