Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji The Adecco Group - światowego lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5100 placówek w ponad 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 50 lokalizacjach na terenie kraju. W 2018 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło blisko 52 000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364.
Aktualnie dla naszego Klienta poszukujemy:
Office Manager with fluent English
Miejsce pracy: Warszawa
Responsibilities
- Answer and forward incoming phone calls
- Receive, sort and distribute daily mail/deliveries
- Order office supplies and keep inventory of stock
- Provide support to managers and staff members
- Greeting and taking care of guestsManage relationships and price negotiations with office vendors, service providers and office lease
- Assist to finance department
- Take responsibility at some level for buying or approving the acquisition of goods and services needed by the company
- Point person for maintenance, mailing, shipping, supplies, equipment, bills
- Organize office operations and procedures
Requirements
- Fluent knowledge of English language
- Previous experience in Office Work and Customer Service (we prefer at least 6 months)
- Computer literate (MS Office)
- Multitasking
- Punctuality
- Independence in decision making
- Good organizational skills
- Work engagement
- Employee contract with Competitive pay
- Working hours monday-thursday 08:30-17, friday 08:30-14:30
- Additional benefit (private medical)
- Possibility to work within a worldwide operating company
- Potential for rapid career progression within the company
Numer referencyjny: MA/08/04/WA1
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.