Subskrypcja powiadomień powiodła się. Będziesz jednym z pierwszych, którzy dowiedzą się o podobnych zleceniach. Zawsze możesz zmienić wyrażone uprawnienia w ustawieniach przeglądarki.
Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji The Adecco Group - światowego lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5100 placówek w ponad 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 50 lokalizacjach na terenie kraju. W 2018 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło blisko 52 000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364.
Aktualnie dla naszego Klienta poszukujemy:
Office Manager/ Kierownik biura
Miejsce pracy: Warszawa
Osoba zatrudniona na stanowisku Office Managera będzie pracować bezpośrednio z Zarządem firmy organizując prace (kalendarz, dokumenty). Dodatkowo taka osoba odpowiedzialna będzie za wsparcie administracyjne Biura w codziennych pracach, prawidłową komunikację w ramach firmy, koordynację obiegu dokumentów, ich weryfikację oraz archiwizację. Do obowiązków należeć będzie także obsługa sekretariatu, prowadzenie bieżącej korespondencji, opracowywanie raportów i zestawień.
Od Kandydatów oczekujemy:
• Co najmniej 2-letnie doświadczanie w koordynacji pracy biura • Doświadczenie w pracy z osobami na wysokich stanowiskach zarządczych • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego (minimum poziom B2) • Bardzo dobra obsługa komputera i programów pakietu MS Office • Wysoka kultura osobista • Bardzo dobra organizacja pracy • Odpowiedzialność i uczciwość • Komunikatywność, łatwość nawiązywania kontaktów
Oferujemy:
• przyjazne, dobrze zorganizowane środowisko pracy działające w oparciu o najwyższe standardy • atrakcyjne wynagrodzenie • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę • bogaty pakiet socjalny (prywatna opieka medyczna, karta MultiSport, system premiowy)
Numer referencyjny: MS/OFFICE/WA1
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?