Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 17/09/2021.

Office Job with German

Kraków, małopolskie

Hays Office

Opis stanowiska pracy

Office Job with German
Kraków
NR REF.: 1152278

Are you looking for an opportunity to start your career? If you do, we have something just for you. 

Key responsibilities:
  • Communicating with clients in German and English
  • Inputting data into the system 
  • Checking details of the shipment 
  • Develops and maintains a good knowledge of relevant Customs and trade regulations. 


Requirements:
  • Fluency in German and English is a must
  • Excellent communications skills
  • Analytical skills
  • Willingness to develop within the multinational organisation
  • Experience in customer service would be an asset


What we offer:
  • A chance to have a fresh start and possibility to develop your skills
  • Competitive salary
  • Private medical care
  • Social insurance

If you find this offer interesting - apply to this job today! 

Prezentacja firmy

Zespół HAYS Office Support specjalizuje się usługach cross-dywizyjnych i ukierunkowany... jest na poszukiwanie pracowników do działów administracji, kandydatów specjalizujących się w zagadnieniach HR, czy też osób do Call Centre/BPO.
W ramach specjalizacji HAYS Office Suport obsługiwane są następujące jednostki: obsługa biura / sekretariat (od stanowisk asystentów i młodszych specjalistów, po stanowiska HR Manager, Office Manager itp.), zasoby ludzkie (HR Direktor, HR Advisor, stanowiska specjalistyczne w działach HR) oraz Contact Cetle/BPO.


At HAYS Office Support our expert consultants provide exceptional cross-divisional service to candidates and clients alike by placing candidates across all levels of administrative, HR and Call Centre/BPO roles. Within this specialism we operate 3 units: Office Support/Secretarial (from office junior and data entry roles up to administration manager, office manager and project management positions), Human Resources (HR Manager and Director roles as well as HR Advisor , Generalist and Specialist jobs), Contact Centre/BPO (from Agent / Advisor level positions in inbound service & sales, inbound or outbound customer service representatives to centre team leader and team manager, as well as call centre trainer and operations director roles).
  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
06/09/2021
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Policealne
Branża / kategoria:
Praca Administracja / Sekretariat , Praca Administracja biurowa , Praca Biuro / Dokumentacja
do góry