#

Office Coordinator

HAYS

Warszawa, mazowieckie

Opis stanowiska pracy

Office Coordinator
Warszawa
NR REF.: 1194274

Dla naszego Klienta międzynarodowej firmy zlokalizowanej na warszawskim Ursynowie ( w pobliżu linii metra M1) poszukujemy obecnie osoby na stanowisko: 
 Office Coordinator.
Osoba w tej roli będzie odpowiedzialna za :
  • organizację codziennego funkcjonowania biura (zamówienia materiałów biurowych, kontakt z dostawcami, nadzór nad sprzętem).
  • koordynację obiegu korespondencji i archiwizacja dokumentów.
  • organizację podróży służbowych i zakwaterowania ( loty, transfery, hotele)
  • obsługę umów i faktur, kontakt z interesariuszami, współpracę z działem finansowym
  • przygotowywanie prezentacji, raportów i zestawień na potrzeby zarządu.
  • wsparcie onboardingu nowych pracowników
  • współpracę przy organizacji  wydarzeń i konferencji (lokalnych i międzynarodowych)
  • współpracę z działam innymi działami w firmae m. in działem sprzedaży, IT, HR, Compliance
  • kontakt z firmami sprzątającymi, kurierskimi, serwisowymi
  • współpracę z administracją budynku
  • wspieranie inicjatyw integracyjnych i komunikacji wewnętrznej.
  • tworzenie przyjaznego i efektywnego środowiska pracy.


Szukamy osoby, która:
  • posiada min 2 lata doświadczenia w obszarze administracji biura, ( w roil Office Managera, Office Assistant)
  • zna język angielski na poziomie umożliwiającym swobodną komunikację ( min.B2)
  • zna w stopniu bardzo dobrym narzędzia pakietu MS Office.
  • jest świetnie zorganizowana, komunikatywna i samodzielna,
  • potrafi ustalać priorytety i pracować nad wieloma zadaniami jednocześnie oraz proaktywnie podchodzi do wykonywania zadań.

Nasz Klient oferuje :
  • stabilne zatrudnienie w międzynarodowej firmie
  • realny wpływ na funkcjonowanie organizacji
  • pracę w przyjaznym, wspierającym środowisku
  • możliwość rozwoju i udziału w ciekawych projektach


Hays Poland sp. z o.o. is an employment agency registered in a registry kept by Marshal of the Mazowieckie Voivodeship under the number 361.

Prezentacja firmy

Jako wiodący specjalista w dziedzinie rekrutacji oraz usług HR, wspieram... Rozwiń

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
10/07/2025
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Policealne
Branża / kategoria:
Praca Administracja biurowa

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi