Opis stanowiska pracy
Office Coordinator
Warszawa
NR REF.: 1194274
Dla naszego Klienta międzynarodowej firmy zlokalizowanej na warszawskim Ursynowie ( w pobliżu linii metra M1) poszukujemy obecnie osoby na stanowisko:
Office Coordinator.
Osoba w tej roli będzie odpowiedzialna za :
- organizację codziennego funkcjonowania biura (zamówienia materiałów biurowych, kontakt z dostawcami, nadzór nad sprzętem).
- koordynację obiegu korespondencji i archiwizacja dokumentów.
- organizację podróży służbowych i zakwaterowania ( loty, transfery, hotele)
- obsługę umów i faktur, kontakt z interesariuszami, współpracę z działem finansowym
- przygotowywanie prezentacji, raportów i zestawień na potrzeby zarządu.
- wsparcie onboardingu nowych pracowników
- współpracę przy organizacji wydarzeń i konferencji (lokalnych i międzynarodowych)
- współpracę z działam innymi działami w firmae m. in działem sprzedaży, IT, HR, Compliance
- kontakt z firmami sprzątającymi, kurierskimi, serwisowymi
- współpracę z administracją budynku
- wspieranie inicjatyw integracyjnych i komunikacji wewnętrznej.
- tworzenie przyjaznego i efektywnego środowiska pracy.
Szukamy osoby, która:
- posiada min 2 lata doświadczenia w obszarze administracji biura, ( w roil Office Managera, Office Assistant)
- zna język angielski na poziomie umożliwiającym swobodną komunikację ( min.B2)
- zna w stopniu bardzo dobrym narzędzia pakietu MS Office.
- jest świetnie zorganizowana, komunikatywna i samodzielna,
- potrafi ustalać priorytety i pracować nad wieloma zadaniami jednocześnie oraz proaktywnie podchodzi do wykonywania zadań.
Nasz Klient oferuje :
- stabilne zatrudnienie w międzynarodowej firmie
- realny wpływ na funkcjonowanie organizacji
- pracę w przyjaznym, wspierającym środowisku
- możliwość rozwoju i udziału w ciekawych projektach
Hays Poland sp. z o.o. is an employment agency registered in a registry kept by Marshal of the Mazowieckie Voivodeship under the number 361.
Prezentacja firmy
Jako wiodący specjalista w dziedzinie rekrutacji oraz usług HR, wspieram...
Jako wiodący specjalista w dziedzinie rekrutacji oraz usług HR, wspieramy profesjonalistów oraz organizacje w ich dążeniu do sukcesu. Teraz i w przyszłości.
Świadczymy usługi rekrutacyjne w sektorach prywatnym i publicznym, realizując projekty do pracy stałej, tymczasowej oraz na kontrakt. W portfolio naszych usług są również doradztwo HR (m.in. Assessment Centre, raporty płacowe), Outplacement, Executive Search, Recruitment Process Outsourcing oraz Managed Service Programme.
Na przestrzeni ponad 50 lat przeszliśmy daleką drogę. Zaczęliśmy naszą działalność w małym biurze w Londynie. Teraz jesteśmy globalną organizacją, która specjalizuje się w łączeniu utalentowanych ekspertów z najlepszymi ofertami pracy w ponad 20 branżach na całym świecie.
Pierwsze biuro w Polsce otworzyliśmy w roku 2003. Od tego czasu umocniliśmy naszą pozycję na polskim rynku, stając się liderem w rekrutacji specjalistycznej. Obecnie w Hays Poland zatrudnionych jest 400 osób w biurach w Warszawie, Katowicach, Wrocławiu, Krakowie, Trójmieście oraz Poznaniu.
Rozwiń
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 10/07/2025
- Wymiar etatu:
- Pełny etat
- Rodzaj umowy:
- Na czas nieokreślony
- Liczba wakatów:
- 1
- Min. doświadczenie:
- 1 rok
- Min. wykształcenie:
- Policealne
- Branża / kategoria:
- Praca Administracja biurowa