Grafton Recruitment Sp. z o.o.
Jesteśmy Grafton Recruitment – czyli zespół kreatywnych ekspertów rekrutacyjnych, dla których każdy kandydat jest wyjątkowy. Wiemy, że rekrutacja to nie tylko znalezienie pracy, ale przede wszystkim stworzenie odpowiedniego dopasowania pomiędzy kandydatem a pracodawcą. Nasz cel to zapewnienie kandydatom spełnienia zawodowego i satysfakcji z wykonywanej pracy.

W Grafton Recruitment skupiamy się nie tylko na fachowych umiejętnościach, ale również na indywidualnych cechach osobowościowych, stylu pracy i celach zawodowych każdego kandydata. Dzięki temu możemy dopasować najlepszą ofertę pracy, która sprosta oczekiwaniom i potrzebom naszych kandydatów.

Współpracujemy z tysiącami firm w Polsce, działającymi w różnych branżach, co daje naszym kandydatom dostęp do szerokiej gamy ofert pracy i możliwości rozwoju kariery. Nasza obecność na terenie całej Polski, w tym w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Katowicach i Łodzi, oraz prowadzenie projektów w Trójmieście, pozwala nam na skuteczne i sprawne działanie na rzecz naszych kandydatów i klientów. Certyfikat Great Place To Work® to dowód, że jest nam w naszej firmie dobrze, że w tym miejscu stawiamy na komunikację, rozwój, wellbeing. To miejsce, w które chcemy się angażować dlatego kariera naszych kandydatów jest w dobrych rękach.

Dowiedz się więcej na www.grafton.pl

Office Coordinator

Miejsce pracy: Kraków
6-1-66018-1

An international provider of advanced solutions for life and science sector is currently looking for an Office Coordinator to Shared Service Center in Kraków. The company offers wide range of opportunities to work with advanced solution and have a real chance to impact processes and the company's culture. We would like to kindly invite all interested candidates to take part in the recruitment process and become a part of this great brand.

Daily responsibilities:
- Being responsible for administrative and office-related tasks – handles post, documents, organizes events and meetings, catering, handles incoming calls and invoice settlement
- Acting as a point of contact for Facility Management Company
- Managing sourcing and partnership relations with 3rd party providers
- Leading projects related to office space optimization
- Being responsible for the organization of the events for employees throughout the year
- Maintaining distribution lists and administers accesses
- Welcoming and providing general support to the Company visitors
- Acting as an executive assistant for Managing Director (e.g. helping prepare meetings, recording minutes from meetings, making travel arrangements)

Requirements:
- 3-5 years of experience in office management and/or coordination of the reception desk in an international company
- University degree
- Proficiency in English (C1)
- Well-developed communication skills
- Detail-oriented, well-organized team-player
- Proficiency with the Microsoft Office suite
- Self-starter with strong interpersonal skills and a capability to work independently

Benefits:
- Employment in a stable company with an established position in the market which operates in innovative technologies
- Attractive salary based on your professional experience and skills
- Benefits Package (private medical care, Multikafeteria)
- Home Office
- Great and friendly culture and work environment

Grafton Recruitment Sp. z o.o.

Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi