Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 18/08/2019.

Office Assistant

Warszawa, mazowieckie

Hays Office

Opis stanowiska pracy

Office Assistant
Warszawa
NR REF.: 1124183

Świetna oferta dla Kandydatów chcących rozpocząć swój rozwój zawodowy w administracji.

Dla prężnie rozwijającej się firmy doradczej wspierającej inwestorów oraz przedsiębiorców poszukuję osoby na stanowisko Office Assistant, która dołączy do zespołu Office Support.

Pracując jako Office Assistant do Twoich obowiązków należeć będzie: obsługa spotkań biznesowych , koordynacja obiegu dokumentów, nadzór nad korespondencją oraz wsparcie pracowników różnych działów w codziennych wyzwaniach.

Poszukujemy osoby pełnej energii oraz zaangażowania do pracy. Kandydata powinna cechować dokładność, skrupulatność oraz bardzo dobra organizacja pracy. Znajomości języka angielskiego w stopniu komunikatywnym (B2) oraz znajomości pakietu MS Office jest klucza. Doświadczenie na podobnym stanowisku będzie dodatkowym atutem.

Nasz Klient oferuje możliwość zdobycia cennego doświadczenia, prace w biznesowym i dynamicznym środowisku, prywatą opiekę medyczną, dofinansowanie do karty Multisport, liczne eventy pozapracowe oraz wsparcie w podnoszeniu swoich kwalifikacji. Rodzaj umowy dostosowany do preferencji Kandydata.

Prezentacja firmy

Zespół HAYS Office Support specjalizuje się usługach cross-dywizyjnych i ukierunkowany... jest na poszukiwanie pracowników do działów administracji, kandydatów specjalizujących się w zagadnieniach HR, czy też osób do Call Centre/BPO.
W ramach specjalizacji HAYS Office Suport obsługiwane są następujące jednostki: obsługa biura / sekretariat (od stanowisk asystentów i młodszych specjalistów, po stanowiska HR Manager, Office Manager itp.), zasoby ludzkie (HR Direktor, HR Advisor, stanowiska specjalistyczne w działach HR) oraz Contact Cetle/BPO.


At HAYS Office Support our expert consultants provide exceptional cross-divisional service to candidates and clients alike by placing candidates across all levels of administrative, HR and Call Centre/BPO roles. Within this specialism we operate 3 units: Office Support/Secretarial (from office junior and data entry roles up to administration manager, office manager and project management positions), Human Resources (HR Manager and Director roles as well as HR Advisor , Generalist and Specialist jobs), Contact Centre/BPO (from Agent / Advisor level positions in inbound service & sales, inbound or outbound customer service representatives to centre team leader and team manager, as well as call centre trainer and operations director roles).
  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
24/07/2019
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Policealne
Branża / kategoria:
Praca Administracja / Sekretariat , Praca Administracja biurowa , Praca Biuro / Dokumentacja
do góry