Office Assistant / Office Coordinator
Warszawa Office Assistant / Office Coordinator
Warszawa
NR REF.: 1089983
Twoja następna firma
Hargreaves Lansdown powstało 35 lat temu w Bristolu. Firma osiągnęła ogromny finansowy sukces, zarządza 62 bilionami funtów swoich blisko 876,000 klientów. Firma obsługuje 45% brytyjskiego rynku emerytur, a jej zysk w ostatnim roku to 171 milionów funtów. Firma jest notowana na londyńskiej giełdzie FTSE100 – w ostatnim roku znalazła się na jej 20-stym miejscu. Hargreaves Lansdown promuje kulturę pracy w oparciu o zasady etyki i poszanowania jednostki i aktualnie w Wielkiej Brytanii zatrudnia ponad 1000 pracowników. Planuje również dynamiczny rozwój na rynku polskim.
Siedziba firmy znajduje się w centrum Warszawy.
Twoje następne stanowisko
Osoba zatrudniona na stanowisku, będzie odpowiedzialna za wsparcie procesu tworzenia się biura, zarządzanie kalendarzem spotkań i sal konferencyjnych, zamawianie artykułów biurowych oraz spożywczych, współpracę z dostawcami, administratorem budynku oraz międzynarodowymi biurami firmy, a także witanie gości oraz obsługę spotkań.
Co więcej osoba ta będzie organizować spotkania oraz podróże dla pracowników biura, dbać o prawidłowy przepływ informacji, obieg dokumentów oraz ich archiwizację (a także wprowadzanie dokumentów do elektronicznego obiegu) oraz zarządzać korespondencją i połączeniami telefonicznymi.
Ponadto osoba ta będzie odpowiedzialna za przygotowywanie drobnych tłumaczeń oraz organizację eventów firmowych i konferencji.
Czego potrzebujesz, aby osiągnąć sukces?
Od Kandydatów oczekujemy minimum doświadczenia zawodowego zdobytego na stanowisku asystenckim lub administracyjnym, bardzo dobrej znajomości języka angielskiego, umożliwiającej swobodną komunikację, a także otwartości i umiejętność współpracy z różnymi ludźmi w ramach organizacji. Poszukujemy osób, które cechuje rzetelność w wykonywaniu powierzonych zadań oraz elastyczność i umiejętność pracy w zmieniającym się środowisku.
Co zyskujesz?
Nasz Klient oferuje stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę (3 m-ce – okres próbny, a potem czas nieokreślony), pakiet benefitów pozapłacowych, pracę w bardzo przyjaznym środowisku pracy.
Co powinieneś zrobić?
Jeśli ta oferta jest idealna dla Ciebie, kliknij ‘Aplikuj’ i prześlij nam swoje aktualne cv.
Jeśli ta oferta nie jest dopasowana do Twoich oczekiwań, a poszukujesz obecnie pracy, skontaktuj się z nami.
Warszawa
NR REF.: 1089983
Twoja następna firma
Hargreaves Lansdown powstało 35 lat temu w Bristolu. Firma osiągnęła ogromny finansowy sukces, zarządza 62 bilionami funtów swoich blisko 876,000 klientów. Firma obsługuje 45% brytyjskiego rynku emerytur, a jej zysk w ostatnim roku to 171 milionów funtów. Firma jest notowana na londyńskiej giełdzie FTSE100 – w ostatnim roku znalazła się na jej 20-stym miejscu. Hargreaves Lansdown promuje kulturę pracy w oparciu o zasady etyki i poszanowania jednostki i aktualnie w Wielkiej Brytanii zatrudnia ponad 1000 pracowników. Planuje również dynamiczny rozwój na rynku polskim.
Siedziba firmy znajduje się w centrum Warszawy.
Twoje następne stanowisko
Osoba zatrudniona na stanowisku, będzie odpowiedzialna za wsparcie procesu tworzenia się biura, zarządzanie kalendarzem spotkań i sal konferencyjnych, zamawianie artykułów biurowych oraz spożywczych, współpracę z dostawcami, administratorem budynku oraz międzynarodowymi biurami firmy, a także witanie gości oraz obsługę spotkań.
Co więcej osoba ta będzie organizować spotkania oraz podróże dla pracowników biura, dbać o prawidłowy przepływ informacji, obieg dokumentów oraz ich archiwizację (a także wprowadzanie dokumentów do elektronicznego obiegu) oraz zarządzać korespondencją i połączeniami telefonicznymi.
Ponadto osoba ta będzie odpowiedzialna za przygotowywanie drobnych tłumaczeń oraz organizację eventów firmowych i konferencji.
Czego potrzebujesz, aby osiągnąć sukces?
Od Kandydatów oczekujemy minimum doświadczenia zawodowego zdobytego na stanowisku asystenckim lub administracyjnym, bardzo dobrej znajomości języka angielskiego, umożliwiającej swobodną komunikację, a także otwartości i umiejętność współpracy z różnymi ludźmi w ramach organizacji. Poszukujemy osób, które cechuje rzetelność w wykonywaniu powierzonych zadań oraz elastyczność i umiejętność pracy w zmieniającym się środowisku.
Co zyskujesz?
Nasz Klient oferuje stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę (3 m-ce – okres próbny, a potem czas nieokreślony), pakiet benefitów pozapłacowych, pracę w bardzo przyjaznym środowisku pracy.
Co powinieneś zrobić?
Jeśli ta oferta jest idealna dla Ciebie, kliknij ‘Aplikuj’ i prześlij nam swoje aktualne cv.
Jeśli ta oferta nie jest dopasowana do Twoich oczekiwań, a poszukujesz obecnie pracy, skontaktuj się z nami.
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.