Office & HR Coordinator
WarszawaOffice & HR Coordinator
Warszawa
NR REF.: 1171126
Dla międzynarodowej firmy z branży life science/medical, poszukujemy osoby na stanowisko Office & HR Coordinatora. Jest to świetna możliwość rozwoju w roli, która łączy w sobie obszar office managementu oraz wsparcia HR, przy bezpośredniej współpracy z Centralą firmy. Jest to samodzielne stanowisko administracyjne w biurze lokalnym.
Zakres obowiązków:
- wsparcie Dyrektora Zarządzającego we wszystkich kwestiach administracyjnych
- odpowiedzialność za organizację i funkcjonowanie lokalnego biura warszawskiego
- kontakt z dostawcami zewnętrznymi (umowy, zaopatrzenie biura, zarządzanie korespondencją)
- wsparcie w obsłudze sekretariatu oraz recepcji (zarządzanie dokumentami, pocztą, kurierami)
- koordynowanie podróży służbowych, spotkań biznesowych, zarządzanie kalendarzem
- zarządzanie obiektem (bezpieczeństwo pracy, kontakt z ochroną budynku, serwisem sprzątającym)
- zarządzanie flotą samochodową
- zarządzanie umowami (umowy najmu, ubezpieczenia itp.)
- komunikacja wewnętrzna (informowanie pracowników o aktualizacji procedur, zmianach organizacyjnych, rekrutacjach wewnętrznych)
- wsparcie regionalnego HR Business Partnera z zakresu administracji personalnej
- zarządzanie nieobecnościami, zwolnieniami
- przygotowanie i przekazanie dokumentacji pracowniczej
- dostarczanie danych płacowych do zewnętrznego biura kadrowo-płacowego
- współpraca z zewnętrznym biurem rachunkowym (obsługa faktur kosztowych)
Wymagania:
- doświadczenie na podobnym, samodzielnym stanowisku
- doświadczenie we współpracy ze wszystkimi działami wewnątrz organizacji (HR, finanse, sprzedaż, marketing itp.)
- doświadczenie we współpracy z regionem (struktura matrixowa)
- zaawansowana znajomość języka angielskiego - codzienny kontakt
- doświadczenie w administracji kadrowej
- samodzielność, asertywność, wysokie umiejętności organizacyjne
- bardzo dobre umiejętności komunikacyjne
- wysoki poziom dyskrecji
- otwartość na pracę łączącą obowiązki administracyjne, HR-owe, finansowe
Oferowane:
- umowa o pracę
- pakiet benefitów (opieka medyczna, karta sportowa, ubezpieczenie)
- premia roczna
- możliwość pracy hybrydowej - do uzgodnienia
Warszawa
NR REF.: 1171126
Dla międzynarodowej firmy z branży life science/medical, poszukujemy osoby na stanowisko Office & HR Coordinatora. Jest to świetna możliwość rozwoju w roli, która łączy w sobie obszar office managementu oraz wsparcia HR, przy bezpośredniej współpracy z Centralą firmy. Jest to samodzielne stanowisko administracyjne w biurze lokalnym.
Zakres obowiązków:
- wsparcie Dyrektora Zarządzającego we wszystkich kwestiach administracyjnych
- odpowiedzialność za organizację i funkcjonowanie lokalnego biura warszawskiego
- kontakt z dostawcami zewnętrznymi (umowy, zaopatrzenie biura, zarządzanie korespondencją)
- wsparcie w obsłudze sekretariatu oraz recepcji (zarządzanie dokumentami, pocztą, kurierami)
- koordynowanie podróży służbowych, spotkań biznesowych, zarządzanie kalendarzem
- zarządzanie obiektem (bezpieczeństwo pracy, kontakt z ochroną budynku, serwisem sprzątającym)
- zarządzanie flotą samochodową
- zarządzanie umowami (umowy najmu, ubezpieczenia itp.)
- komunikacja wewnętrzna (informowanie pracowników o aktualizacji procedur, zmianach organizacyjnych, rekrutacjach wewnętrznych)
- wsparcie regionalnego HR Business Partnera z zakresu administracji personalnej
- zarządzanie nieobecnościami, zwolnieniami
- przygotowanie i przekazanie dokumentacji pracowniczej
- dostarczanie danych płacowych do zewnętrznego biura kadrowo-płacowego
- współpraca z zewnętrznym biurem rachunkowym (obsługa faktur kosztowych)
Wymagania:
- doświadczenie na podobnym, samodzielnym stanowisku
- doświadczenie we współpracy ze wszystkimi działami wewnątrz organizacji (HR, finanse, sprzedaż, marketing itp.)
- doświadczenie we współpracy z regionem (struktura matrixowa)
- zaawansowana znajomość języka angielskiego - codzienny kontakt
- doświadczenie w administracji kadrowej
- samodzielność, asertywność, wysokie umiejętności organizacyjne
- bardzo dobre umiejętności komunikacyjne
- wysoki poziom dyskrecji
- otwartość na pracę łączącą obowiązki administracyjne, HR-owe, finansowe
Oferowane:
- umowa o pracę
- pakiet benefitów (opieka medyczna, karta sportowa, ubezpieczenie)
- premia roczna
- możliwość pracy hybrydowej - do uzgodnienia
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.