Dziękujemy za korzystanie z infoPraca. Data wydruku 11/12/2018.

Obsługa Klientów sklepu internetowego z j. włoskim

Warszawa, mazowieckie

Devire

Opis stanowiska pracy

 

Twoja przyszła Firma / Your future Company

Naszym Klientem jest firma o globalnym zasięgu, posiadająca kilkaset biur na całym świecie. Oferuje swoim pracownikom rozwój oraz miłą atmosferę pracy. Chcesz zdobywać doświadczenie w firmie, dla której liczy się człowiek? Aplikuj!

Poszukujemy osoby do obsługi sklepu internetowego Klientów indywidualnych w języku włoskim Prestiżowej Marki z branży nowych technologii.

Nasz Klient Zapewnia:

-atrakcyjne wynagrodzenie

-prywatne ubezpieczenie medyczne

-kartę sportową

-niekorporacyjną strukturę firmy

-pracę w młodym i dynamicznym zespole

-umowę o pracę bez okresu próbnego

 

 

U Kandydatów zwracamy uwagę na:

-język włoski w stopniu zaawansowanym

-język angielski w stopniu komunikatywnym

-wykształcenie min. średnie

-komuikatywność

Prezentacja firmy

Devire to międzynarodowa firma rekrutacyjna, założona w Londynie w 1987 roku. Od 20 lat... reprezentujemy wiodących pracodawców na rynku europejskim prowadząc dla nich kompleksowe projekty poszukiwań menedżerów i wyspecjalizowanej kadry.

Poza rekrutacją świadczymy usługi Outsourcingu IT, Pracy Tymczasowej oraz Doradztwa HR. Nasze biura, zlokalizowane są w Warszawie, Wrocławiu, Poznaniu, Katowicach oraz Monachium i Frankfurcie. Jesteśmy częścią Devonshire Investment Group.
  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
08/12/2018
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Wyższe licencjackie
Branża / kategoria:
Praca Zakupy / Zaopatrzenie
Zapisz ofertę
do góry