HRO Personnel to dynamicznie rozwijający się dostawca usług w obszarze rekrutacji i zarządzania zasobami ludzkimi (numer wpisu do rejestru 6696). Świadczymy usługi w zakresie realizacji projektów z obszaru zarządzania zasobami ludzkimi – w tym usługi rekrutacyjne na wszystkie szczeble zarządzania, pracy tymczasowej, outsourcingu kadrowo-płacowego oraz outsourcingu personelu. Aktualnie poszukujemy dla naszego Klienta osoby na stanowisko:
Obsługa Klienta ds. Zamówień z językiem francuskim
Miejsce pracy: Warszawa
Obowiązki:
- Kompleksowa obsługa klienta międzynarodowego,
- Zarządzanie zamówieniami klienta,
- Praca z systemem,
- Rozwiązywanie problemów,
- Zapewnienei najwyższej jakości obsługi klienta,
- Utzymywanie pozytywnych realcji z klientem.
Wymagania:
- Znajomości języka francuskiego na poziomie min. C1,
- Bardzo dobrej znajomości języka angielskiego – min. B2+,
- Doświadczenie w obsłudze klienta – 1-2 lat,
- Rzetelnego wykonywania powierzonych obowiązów,
- Dokładności oraz odpowiedzialności,
- Umiejętności komunikacyjne oraz organizacyjne.
Oferujemy:
- Pracę w pełnym wymiarze godzinowym – 8:30-16:45,
- Dodatek żywieniowy wypłacany co miesiąc,
- Dodatek stomatologiczny,
- Pakiet prywatnej opieki medycznej,
- Kartę multisport,
- Szkolenia i możliwości rozwoju.
Uprzejmie informujemy, iż kontaktujemy się tylko z wybranymi osobami. Kandydatów, biorących udział w procesach rekrutacyjnych rejestrujemy w naszej bazie danych. Nadesłanych dokumentów nie zwracamy. Prosimy o dopisanie klauzuli: "Zgadzam się na wykorzystanie przez firmę HRO Personnel Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, ul. Puławska 182, danych osobowych w celu pośrednictwa pracy (posiadania i przetwarzania przekazanych danych osobowych oraz ich udostępniania klientom w ramach prowadzonych projektów rekrutacyjnych) zgodnie z obowiązującą Ustawą o Ochronie Danych Osobowych (Dz.U.2002 r. Nr 101 poz. 926) aż do momentu pisemnego wycofania zgody. Potwierdzam, że zostałem poinformowany o prawach do zmiany, dostępu i ochrony tych danych".