Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 27/06/2019.

Obsługa I linii wsparcia (Service Desk)

Warszawa, mazowieckie

PWPW S.A.

Opis stanowiska pracy

obsługi I linii wsparcia (Service Desk)
Umowa zlecenia od zaraz
Miejsce świadczenia usług: siedziba GITD przy ul. Przyczółkowej

 

Zakres wykonywanych czynności:

  • obsługa telefoniczna oraz mailowa zgłoszeń dot. systemu CANARD,
  • przyjmowanie zgłoszeń od klientów oraz nadzór nad ich realizacją,
  • przekazywanie zgłoszeń do właściwych podwykonawców i osób serwisujących (II linii wsparcia),
  • prowadzenie uzgodnień w zakresie realizacji zgłoszeń.

Wymagane kwalifikacje:

  • wykształcenie średnie,
  • mile widziane doświadczenie w pracy bezpośrednio z klientem,
  • dobra znajomość obsługi komputera i pakietu Microsoft Office,
  • komunikatywność,
  • swoboda wypowiedzi z dbałością o poprawność językową,
  • dyspozycyjność,
  • odporność na stres, opanowanie,
  • zdolność do szybkiego przyswajania wiedzy z funkcjonowania obsługiwanych systemów komputerowych.

Dodatkowe informacje:

  • praca w systemie zmianowym poniedziałek – piątek w godz. 6-14;14-22.
  • możliwość korzystania z bezpłatnego parkingu na ul. Przyczółkowej

Wymagania

Aktualnie poszukujemy do Działu Call Center/Helpdesk kandydatów do

Prezentacja firmy

Polska Wytwórnia Papierów Wartościowych S.A. to firma szczycąca się ponad 90-letnią... tradycją na rynku producentów papierów wartościowych.

Nasza misja brzmi:

"Nasze produkty i usługi zapewniają wiarygodność procesów transakcji i identyfikacji"

Naszym odbiorcom oferujemy nowoczesne, dobrze zabezpieczone produkty i usługi o wysokiej jakości. Należą do nich m.in.: banknoty, papiery wartościowe, dokumenty, znaki akcyzy i znaczki pocztowe, jak również karty plastikowe oraz usługi elektroniczne.
  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
29/05/2019
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Średnie zawodowe
Branża / kategoria:
Praca Doradztwo / Konsulting , Praca IT - Konsulting , Praca Obsługa klienta , Praca Biuro / Dokumentacja , Praca Call Center / Telemarketing
do góry