Opis stanowiska pracy

Instytut Bankowości Detalicznej i Korporacyjnej z siedzibą w Warszawie

 

Ogólnopolski Operator Bankowy zajmujący się zarządzaniem placówkami bankowymi, zarządzaniem call center oraz outsourcingiem procesów bankowych w związku z dynamicznym rozwojem poszukuje do oddziału Nest Bank Bankiera ds. Tele sprzedaży

 

Opis stanowiska:

 

aktywne pozyskiwanie przez telefon klientów indywidualnych (rozmowy wychodzące z back-office)

praca w nowym oddziale Banku przy stacji Metra na Ursynowie (bez obsługi gotówkowej oraz bez obsługi serwisowej)

kontaktowanie się z potencjalnymi klientami telefonicznie oraz nagrywanie wniosków kredytowych przez telefon

wspieranie klientów w wyborze najlepszych produktów i usług – głównie produkty kredytowe

kompleksowe udzielanie informacji klientom Banku zgodnie z wewnętrznymi standardami jakości

realizowanie indywidualnych i zespołowych celów sprzedażowych

 

Oferujemy:

 

zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę

najlepszy system prowizyjny dostępny na rynku

możliwość osiągania prowizji miesięcznych powyżej 5 tys brutto już od pierwszych miesięcy pracy

kameralne oraz spokojne miejsce pracy w fajnej atmosferze

narzędzia pracy umożliwiające realizację wyznaczonych zadań

profesjonalne szkolenie wprowadzające oraz rozwijające kompetencje

jesteśmy Bankiem :)- nie pracujemy w weekendy, zamykamy się o 18:00

 

Kogo szukamy?

 

osób absolutnie zdeterminowanych na osiąganie jak najlepszych wyników

osób, które nie chcą aby w sprzedaży przeszkadzały setki priorytetów

osób, które chcą odetchnąć od korporacji

osób, które czerpią satysfakcję ze sprzedaży

www.ibdk.pl

 

Administrator danych: Instytut Bankowości Detalicznej i Korporacyjnej Sp z o.o. Sp. K. z siedzibą w Warszawie przy ul. Wiktorskiej 69/3, dalej nazywany „Instytut” (dane rejestrowe: Nr Regon 365 - pokaż numer telefonu - , Nr NIP: 521 - pokaż numer telefonu - 2).

 

Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do danych i ich sprostowania, żądania ich usunięcia, ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, przeniesienia dostarczonych przez Pana/Panią danych oraz wniesienia skargi do organu nadzorczego w zakresie ochrony danych osobowych. Żądanie usunięcia danych oznacza rezygnację z dalszego udziału w procesie rekrutacji i spowoduje niezwłoczne usunięcie Pani/Pana danych osobowych. W celu realizacji powyższych uprawnień, należy skontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych pod adresem: iodo(at)ibdk.pl.

 

Aplikując, wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Instytut moich danych osobowych zawartych w niniejszym kwestionariuszu aplikacyjnym i aplikacji na potrzeby rekrutacji.

Wymagania

Wymagania:

wykształcenie min. średnie
umiejętność prowadzenia efektywnej rozmowy telefonicznej
pro aktywność, samodzielność oraz konsekwencja w działaniu
wysoki poziomu motywacji
samodzielność i bardzo dobra organizacja czasu pracy

Prezentacja firmy

Instytut Bankowości Detalicznej i Korporacyjnej z siedzibą w Warszawie <... Rozwiń

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
05/09/2019
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
2
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Średnie ogólnokształcące
Wynagrodzenie
2 000PLN - 20 000PLN / Monthly (Brutto)
Branża / kategoria:
Praca Call Center / Telemarketing, Praca Finanse, Praca Sprzedaż - Account Management

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi