Opis stanowiska pracy


Urząd Morski w Szczecinie

Dyrektor poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

nadzorca ochrony wybrzeża

Urząd Morski w Szczecinie
Plac Stefana Batorego 4
70-207 Szczecin

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • kierowanie i nadzorowanie pracy brygady roboczej, poprzez wyznaczanie i odbiór wykonywanych robót, ewidencjonowanie ilości oraz czasu pracy w kartach pracy
  • dozorowanie powierzonego odcinka pasa technicznego Obchodu i zgłaszanie Kierownikowi Obwodu wszelkich zauważonych zmian spowodowanych przez działalność morza i inne czynniki
  • kontrolowanie na bieżąco stanu pasa technicznego, zabezpieczanie przedmiotów wyrzuconych przez morze na brzeg, zgłaszanie Kierownikowi Obwodu odcinki pasa technicznego uszkodzone i zagrożone pod względem powodziowym i sztormowym
  • zaopatrywanie robotników w odpowiednie narzędzia pracy, odzież ochronną i roboczą, udzielanie codziennie i okresowo instruktaży z zakresu BHP
  • nadzorowanie wykonania prac leśnych z godnie z zasadami hodowli lasu oraz Instrukcją Ochrony Lasu i Ochrony ppoż., przy współudziale Inspektora Obwodu wykonywanie szacunków brakarskich drzew na pniu do wniosków cięć, nadzorowanie wyrobu drewna
  • prowadzenie ewidencji przychodowo – rozchodową drewna oraz użytków ubocznych
  • sprawdzanie funkcjonowania umocnień hydrotechnicznych, nadzorowanie robót hydrotechnicznych prowadzonych systemem gospodarczym
  • branie udziału w akcjach przeciwsztormowych i przeciwpożarowych


Warunki pracy

o praca w terenie w kompleksach leśnych w zmiennych warunkach atmosferycznych
o zagrożenie ukąszeniem kleszcza
o wysiłek fizyczny
o praca przy komputerze powyżej 4 godzin
o brak podjazdu, wejście schodami
o brak odpowiednio dostosowanych toalet dla potrzeb osób niepełnosprawnych


Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (liczy się data stempla pocztowego). Wymagane dokumenty tj. życiorys, list motywacyjny i oświadczenia powinny być własnoręcznie podpisane. Oferty otrzymane po terminie lub odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone. Dodatkowe informacje dotyczące naboru pod nr tel.: 91 386 34 61. Dodatkowe informacje dotyczące wyniku naboru pod nr tel.: 91 44 03 410.

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

wykształcenie: średnie profilowe - związane z gospodarką leśną

doświadczenie zawodowe/staż pracy

6 miesięcy doświadczenia zawodowego
w obszarze związanym z leśnictwem lub administracją

pozostałe wymagania niezbędne:

  • znajomość: ustawy kompetencyjnej o obszarach morskich RP, prawa wodnego, prawa budowlanego, kpa, przepisów bhp
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe



    Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

    • Życiorys/CV i list motywacyjny
    • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
    • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
    • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
    • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
    • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
    • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

    Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

  • Dokumenty należy złożyć do: 2017-08-16
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    07/08/2017
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi