Opis stanowiska pracy
Informacja o firmie:
Jesteśmy dostawcą internetowych rozwiązań wspomagających zarządzanie procesami biznesowymi. Budujemy własne systemy, platformę klasy Business Process Management (BPM), dedykowane portale i rozwiązania mobilne.
Miejsce pracy:
Warszawa
Zadania
- Wsparcie kluczowego Klienta w obszarze jego produktów
- Zarządzanie incydentami i zgłoszeniami Klientów (telefoniczne i e-mailowe)
- Komunikacja z Klientem poprzez infolinię i system ticketowy
- Wykonywanie testów aplikacji i raportowanie wykrytych błędów
- Wsparcie Zespołu w bieżących pracach
Wymagania
- Zdolności analityczne
- Umiejętności pracy w Zespole
- Dobra organizacja pracy
- Wysoka kultura osobista i komunikatywność
- Podejmowanie inicjatyw
- Umiejętność samodzielnego rozwiązywania problemów
Dodatkowymi atutami będą:
- Znajomość pakietu MS Office
- Doświadczenie w testowaniu aplikacji
- Znajomość języka angielskiego na poziomie B1
Oferujemy
- Stabilne zatrudnienie
- Elastyczne godziny pracy (praca zmianowa i weekendowa)
- Zatrudnienie w ramach Umowy o pracę/Umowy o dzieło/Współpracy B2B
- Udział w ciekawych i różnorodnych projektach, zdobycie cennego doświadczenia zawodowego
- Możliwość poszerzenia wiedzy i rozwijania umiejętności (rozwój w kierunku Młodszego wdrożeniowca)
- Miłą i przyjazną atmosferę w pracy
- Dofinansowanie do prywatnej opieki medycznej
- Dofinansowanie do karty Multisport
Prezentacja firmy
Jesteśmy dostawcą internetowych rozwiązań od 2002 r. wspomagających zarz...
Jesteśmy dostawcą internetowych rozwiązań od 2002 r. wspomagających zarządzanie procesami biznesowymi. Budujemy własne systemy, platformę klasy Business Process Management (BPM), dedykowane portale i rozwiązania mobilne a także systemy do realizacji usług w Grupie Kapitałowej Arteria S.A, której Trimtab jest częścią. GK Arteria jest spółką notowaną na giełdzie, oferującą kompleksowe rozwiązania w obszarze outsourcingu usług contact center, marketingu i wsparcia sprzedaży.
Rozwiń
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 15/04/2020
- Wymiar etatu:
- Pełny etat
- Rodzaj umowy:
- Na czas nieokreślony
- Liczba wakatów:
- 1
- Min. doświadczenie:
- Bez doświadczenia
- Min. wykształcenie:
- Średnie zawodowe
- Branża / kategoria:
- Praca IT - Hardware / Information Systems, Praca IT - Konsulting, Praca IT - Kontrola jakości, Praca Obsługa klienta, Praca Doradztwo / Konsulting