Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 04/07/2020.

Opis stanowiska pracy

Młodszy specjalista z j. angielskim
Kraków
NR REF.: 1111210

Advanced English Speaker Wanted

Dla naszego Klienta, globalnej firmy z oddziałem w Krakowie poszukujemy osób z biegłą znajomością języka angielskiego.

Do Twoich zadań należeć będzie rozwiązywanie problemów i codzienne wsparcie klienta w j. angielskim. Dodatkowo obowiązki będą obejmowały analizowanie danych, dbanie o ich poprawność oraz tworzenie różnego rodzaju raportów.

Poszukujemy kandydatów posiadających bardzo dobrą znajomość j. angielskiego (poziom B2/C1). Idealny Kandydat powinien mieć także doskonałe umiejętności komunikacyjne oraz predyspozycje do działania w dynamicznym, zorientowanym na prace zespołową środowisku. Wcześniejsze doświadczenie związane z obsługą klienta lub analizą danych jest mile widziane, ale nie jest to wymóg konieczny.

Nasz Klient oferuje unikalną możliwość zdobycia doświadczenia zawodowego w interesującej branży i w międzynarodowym środowisku. Firma gwarantuje komfortowe warunki pracy, prywatną opiekę medyczną, atrakcyjne wynagrodzenie oraz odpowiednie przeszkolenie.

Nie czekaj, aplikuj już dziś!

Prezentacja firmy

Zespół HAYS Office Support specjalizuje się usługach cross-dywizyjnych i ukierunkowany... jest na poszukiwanie pracowników do działów administracji, kandydatów specjalizujących się w zagadnieniach HR, czy też osób do Call Centre/BPO.
W ramach specjalizacji HAYS Office Suport obsługiwane są następujące jednostki: obsługa biura / sekretariat (od stanowisk asystentów i młodszych specjalistów, po stanowiska HR Manager, Office Manager itp.), zasoby ludzkie (HR Direktor, HR Advisor, stanowiska specjalistyczne w działach HR) oraz Contact Cetle/BPO.


At HAYS Office Support our expert consultants provide exceptional cross-divisional service to candidates and clients alike by placing candidates across all levels of administrative, HR and Call Centre/BPO roles. Within this specialism we operate 3 units: Office Support/Secretarial (from office junior and data entry roles up to administration manager, office manager and project management positions), Human Resources (HR Manager and Director roles as well as HR Advisor , Generalist and Specialist jobs), Contact Centre/BPO (from Agent / Advisor level positions in inbound service & sales, inbound or outbound customer service representatives to centre team leader and team manager, as well as call centre trainer and operations director roles).
  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
04/07/2020
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Policealne
Branża / kategoria:
Praca Administracja / Sekretariat , Praca Administracja biurowa , Praca Biuro / Dokumentacja
do góry