Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 18/03/2019.

Młodszy Specjalista w Dziale Marketingu ds. Analiz CRM

Warszawa, mazowieckie

Carrefour Polska Sp. z o.o.

Opis stanowiska pracy

Twoje zadania:
• przygotowujesz raporty i analizy dotyczące funkcjonowania programu lojalnościowego oraz efektywności akcji promocyjnych ,
• odpowiadasz za definiowanie parametrów promocji lojalnościowych w systemie informatycznym,
• odpowiadasz za segmentowanie i targetowanie klientów.

Doceniamy Cię za to, że:
• masz roczne doświadczenie w pracy z dużą ilością danych liczbowych,
• masz wysoko rozwinięte zdolności analityczne,
• bardzo dobrze znasz programy MS Excel i Access,
• znasz SQL, R,
• komunikujesz się w języku angielskim,
• lubisz pracować w zespole.

Wymagania

Mamy dla Ciebie:
• pracę w miejscu, gdzie cenimy zaangażowanie, inicjatywę oraz zmysł handlowy,
• szansę tworzenia i wdrażania nowoczesnych rozwiązań w Twoim obszarze zawodowym,
• ścieżkę kariery, którą możesz samodzielnie kształtować,
• zniżkę na zakupy w Carrefour od pierwszego dnia pracy,
• wsparcie, jakiego potrzebujesz: prywatną opiekę medyczną (pakiet badań i konsultacji, finansowany przez pracodawcę), ubezpieczenia na życie, wyprawki dla dzieci, bony świąteczne, kartę MultiSport, świadczenia socjalne,
• pracę w firmie działającej w Polsce niemal 20 lat.

Miejsca pracy:

  • Biuro w Warszawie, ul. Targowa 72
  • Prezentacja firmy

    Carrefour Polska należy w 100% do Grupy Carrefour, francuskiej sieci hipermarketów i... supermarketów, która jest numerem 1 dużej dystrybucji w Europie i numerem 2 na świecie.   Rozwiń

    Informacje dodatkowe

    Ostatnia aktualizacja:
    14/03/2019
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas określony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    Mniej niż 1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Sprzedaż / Handel / Praca w sklepie
    Zapisz ofertę
    do góry