Grupa BIK jest liderem na rynku informacji kredytowej i gospodarczej w Polsce. W jej skład wchodzą
Biuro Informacji Kredytowej S.A. i Biuro Informacji Gospodarczej InfoMonitor S.A. Jesteśmy po to, by tworzyć bezpieczny i efektywny system wymiany informacji kredytowych i gospodarczych, ograniczać wyłudzenia i nadużycia oraz budować relacje oparte na zaufaniu w gospodarce.
Biuro Informacji Gospodarczej InfoMonitor S.A. poszukuje osoby na stanowisko:
Młodszy Specjalista w Centrum Obsługi Klienta
Miejsce pracy: WarszawaZA CO BĘDZIESZ ODPOWIEDZIALNY:
- odpowiedzi na pisemne zapytania i reklamacje składane przez klientów,
- przygotowanie zestawień i raportów dotyczących reklamacji,
- udzielanie telefonicznych i mailowych informacji klientom,
- obsługa wniosków o udostępniania danych ze zbiorów Grupy BIK,
- potwierdzanie tożsamości klientów indywidualnych,
- archiwizacja dokumentów.
CZEGO OD CIEBIE OCZEKUJEMY:
- komunikatywności jako Twojej bardzo mocnej strony,
- wysokiej kultury osobistej, dokładności,
- dobrej znajomości MS Office,
- komunikatywnego języka angielskiego,
- minimum wykształcenia średniego,
- minimum 2 lata doświadczenia w telefonicznej obsłudze klienta, które pomoże Ci szybciej wdrożyć się w pracę.
UMOWA NA CZAS OKREŚLONY DO 10.02.2020
Osoby zainteresowane ofertą prosimy o APLIKACJĘ do dnia 07.11.2019 roku.
Prosimy o aplikowanie poprzez poniższy przycisk: