Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 28/05/2020.

Młodszy Specjalista/ka w dziale logistyki/sprzedaży/zakupów

Warszawa, mazowieckie

Hays Office

Opis stanowiska pracy

Młodszy Specjalista/ka w dziale logistyki/sprzedaży/zakupów
Warszawa
NR REF.: 1136719

Dla naszych Klientów poszukujemy Kandydatów na stanowisko:

Młodszy Specjalista/ka w dziale logistyki/sprzedaży/zakupów

Do zadań osoby na tym stanowisku będzie należało codziennie wspieranie działu w kwestiach administracyjnych, systemowych oraz kontakcie z Klientem wewnętrznym/zewnętrznym. Obowiązki to m.in. wprowadzanie danych do systemu, organizowanie dokumentacji i tworzenie raportów, kontakt z innymi działami, monitorowanie procesu zamówień i wyszukiwanie nowych możliwości w celu usprawnienia procesów.

Poszukujemy Kandydatów, którzy posiadają pierwsze doświadczenia w pracy administracyjnej na podobnym stanowisku. Kandydaci powinni znać język angielski na poziomie min. B2 oraz swobodnie posługiwać się Excelem. Aplikujący powinni wyróżniać się dobrą organizacją czasu pracy, zaangażowaniem, analitycznym umysłem oraz elastycznością w dynamicznym środowisku.

Oferujemy zatrudnienie na podstawie umowy o pracę z atrakcyjnym wynagrodzeniem w pełnym wymiarze godzin, a także możliwość skorzystania z benefitów.

Prezentacja firmy

Zespół HAYS Office Support specjalizuje się usługach cross-dywizyjnych i ukierunkowany... jest na poszukiwanie pracowników do działów administracji, kandydatów specjalizujących się w zagadnieniach HR, czy też osób do Call Centre/BPO.
W ramach specjalizacji HAYS Office Suport obsługiwane są następujące jednostki: obsługa biura / sekretariat (od stanowisk asystentów i młodszych specjalistów, po stanowiska HR Manager, Office Manager itp.), zasoby ludzkie (HR Direktor, HR Advisor, stanowiska specjalistyczne w działach HR) oraz Contact Cetle/BPO.


At HAYS Office Support our expert consultants provide exceptional cross-divisional service to candidates and clients alike by placing candidates across all levels of administrative, HR and Call Centre/BPO roles. Within this specialism we operate 3 units: Office Support/Secretarial (from office junior and data entry roles up to administration manager, office manager and project management positions), Human Resources (HR Manager and Director roles as well as HR Advisor , Generalist and Specialist jobs), Contact Centre/BPO (from Agent / Advisor level positions in inbound service & sales, inbound or outbound customer service representatives to centre team leader and team manager, as well as call centre trainer and operations director roles).
  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
27/05/2020
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas określony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Policealne
Branża / kategoria:
Praca Obsługa klienta , Praca Call Center / Telemarketing , Praca Doradztwo / Konsulting
do góry