Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 08/08/2020.

Opis stanowiska pracy

Opis stanowiska pracy

  • Wsparcie użytkowników 
  • Obsługę zgłoszeń przez system helpdesk
  • Przyjmowanie zgłoszeń telefonicznych
  • Rejestracja zgłoszeń w systemie
  • Wstępna analiza zgłoszeń
  • Rozwiązywanie problemów technicznych lub przekazywanie ich do kolejnej linii wsparcia
  • Monitorowanie oraz raportowanie

Wymagania

Wymagania

  • Dobra, praktyczna znajomość systemów operacyjnych z rodziny MS Windows
  • Praktyczna znajomość pakietu MS Office
  • Otwartość na naukę, rozwój, poznawanie nowych obszarów
  • Łatwość w przyswajaniu wiedzy i nowych umiejętności
  • Zdolności analityczne

Oferta

  • Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
  • Praca w pełnym wymiarze godzin pon-pt (standardowe godziny biznesowe 7/10-15/18)
  • Wynagrodzenie około 4000 zł brutto 
  • Lokalizacja ul. Szturmowa 2A

Prezentacja firmy

ManpowerGroup, światowy lider innowacyjnych rozwiązań dla rynku pracy, od 2001 roku wspiera... swoich klientów i kandydatów w Polsce poprzez sieć blisko 70 agencji rozmieszczonych na terenie całego kraju. Organizacja oferuje unikalne usługi z obszaru HR dla firm i kandydatów, poprzez wachlarz swoich marek: ManpowerGroup™ Solutions, Manpower® oraz Experis™. Usługi ManpowerGroup w Polsce obejmują pracę tymczasową, rekrutację stałą i badanie kompetencji pracowników, zatrudnienie zewnętrzne, outsourcing procesów, doradztwo personalne, zarządzanie karierą oraz outplacement.  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
04/08/2020
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas określony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Średnie zawodowe
Branża / kategoria:
Praca IT - Hardware / Information Systems , Praca IT - Konsulting , Praca Instalacje / Utrzymanie / Serwis
do góry