Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 14/11/2019.

Opis stanowiska pracy

Opis stanowiska pracy

  • Wsparcie użytkowników 
  • Obsługę zgłoszeń przez system helpdesk
  • Przyjmowanie zgłoszeń telefonicznych
  • Rejestracja zgłoszeń w systemie
  • Wstępna analiza zgłoszeń
  • Rozwiązywanie problemów technicznych lub przekazywanie ich do kolejnej linii wsparcia
  • Monitorowanie oraz raportowanie

Wymagania

Wymagania

  • Dobra, praktyczna znajomość systemów operacyjnych z rodziny MS Windows
  • Praktyczna znajomość pakietu MS Office
  • Otwartość na naukę, rozwój, poznawanie nowych obszarów
  • Łatwość w przyswajaniu wiedzy i nowych umiejętności
  • Zdolności analityczne

Oferta

  • Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
  • Praca w pełnym wymiarze godzin pon-pt (standardowe godziny biznesowe 7/10-15-18)
  • Wynagrodzenie w wysokości 3000 zł brutto

Prezentacja firmy

ManpowerGroup, światowy lider innowacyjnych rozwiązań dla rynku pracy, od 2001 roku... wspiera swoich klientów i kandydatów w Polsce poprzez sieć blisko 70 agencji rozmieszczonych na terenie całego kraju. Organizacja oferuje unikalne usługi z obszaru HR dla firm i kandydatów, poprzez wachlarz swoich marek: ManpowerGroup™ Solutions, Manpower® oraz Experis™. Usługi ManpowerGroup w Polsce obejmują pracę tymczasową, rekrutację stałą i badanie kompetencji pracowników, zatrudnienie zewnętrzne, outsourcing procesów, doradztwo personalne, zarządzanie karierą oraz outplacement.   Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
10/11/2019
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas określony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Średnie zawodowe
Branża / kategoria:
Praca IT - Hardware / Information Systems , Praca IT - Konsulting , Praca Instalacje / Utrzymanie / Serwis
do góry