#

Młodszy Specjalista IT (Helpdesk / I linia wsparcia)

Devire

Warszawa, mazowieckie

Devire
Devire to międzynarodowa firma specjalizująca się w usługach rekrutacji, outsourcingu i employer brandingu.
Od ponad 30 lat reprezentujemy wiodących pracodawców na rynku europejskim, prowadząc kompleksowe projekty poszukiwań menedżerów i wyspecjalizowanej kadry, wdrażając najnowsze rozwiązania z obszaru usług IT oraz wspierając w budowaniu wizerunku pracodawcy z wyboru.

Nasze biura zlokalizowane są w Warszawie, Wrocławiu, Poznaniu, Katowicach oraz Monachium, Frankfurcie, Pradze i Hradec Kralove.

Młodszy Specjalista IT (Helpdesk / I linia wsparcia)

Lokalizacja: Warszawa

Devire Outsourcing IT to forma współpracy dedykowana dla specjalistów z branży IT, oparta na zasadach własnej działalności gospodarczej - B2B, realizująca projekty dla wiodących Klientów prowadzących innowacyjne i nowoczesne projekty.

 

Naszym Klientem jest firma będąca firma z branży medycznej, posiadającą sieć placówek medycznych.

 

Obecnie poszukujemy osoby na stanowisko Młodszy Specjalista IT (Helpdesk / I linia wsparcia)

Osoba ta będzie zajmowała się zapewnieniem skutecznego wsparcia użytkowników w zakresie obsługi systemów informatycznych. Rozwiązywanie problemów dotyczących infrastruktury sprzętowej IT i telekomunikacyjnej. Udział we wdrażaniu rozwiązań IT.

 

Stawka: 28 - 38 PLN netto + VAT/godzinę na kontrakt B2B

Lokalizacja: Warszawa (Wola) 

Okres współpracy: 12 miesięcy + przedłużenie via Devire

 

U Kandydatów zwracamy uwagę na

  • Wykształcenie wyższe kierunkowe lub w trakcie studiów informatycznych (niestacjonarnych)
  • 1-2 letnie doświadczenie w obszarze IT
  • Doświadczenie w konfigurowaniu i diagnozowaniu problemów ze sprzętem IT: komputery, drukarki, sieci LAN/WAN
  • Znajomość systemów operacyjnych MS Windows oraz oprogramowania biurowego.
  • Dodatkowym atutem będzie znajomość systemów medycznych (HIS/RIS/PACS) – mile widziane
  • Umiejętność szybkiego zdobywania wiedzy
  • Bardzo dobra komunikatywność, nastawienie na klienta i pracę zespołową
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym

 

Kandydat będzie odpowiedzialny za:

  • Obsługa zgłoszeń użytkowników systemów IT
  • Wsparcie użytkownikom systemów IT, w tym pomoc użytkownikom w zakresie funkcjonalności, konfiguracji aplikacji biurowych i systemów biznesowych w tym systemów medycznych (I linia wsparcia)
  • Rozwiązywanie problemów dotyczących infrastruktury sprzętowej IT i telco
  • Instalacja i konfigurowanie oprogramowania systemowego na komputerach użytkowników
  • Współpraca z drugą linią wsparcia i firmami zewnętrznymi w przypadku rozwiązywania złożonych problemów
  • Dbałość o wysoki poziom obsługi klienta w zakresie świadczonych usług.
  • Udział we wdrożeniach rozwiązań IT
  • Administrowanie kontami użytkowników

 

Oferujemy:

  • Współpracę w oparciu o kontrakt B2B via Devire lub umowa zlecenie
  • Pakiet benefitów – prywatną opiekę medyczną oraz kartę Multisport
  • Atrakcyjną lokalizację w nowoczesnym biurze Klienta
Devire Devire Devire Devire

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi