Od ponad 30 lat reprezentujemy wiodących pracodawców na rynku europejskim, prowadząc kompleksowe projekty poszukiwań menedżerów i wyspecjalizowanej kadry, wdrażając najnowsze rozwiązania z obszaru usług IT oraz wspierając w budowaniu wizerunku pracodawcy z wyboru.
Nasze biura zlokalizowane są w Warszawie, Wrocławiu, Poznaniu, Katowicach oraz Monachium, Frankfurcie, Pradze i Hradec Kralove.
Młodszy Specjalista IT (Helpdesk / I linia wsparcia)
Lokalizacja: WarszawaDevire Outsourcing IT to forma współpracy dedykowana dla specjalistów z branży IT, oparta na zasadach własnej działalności gospodarczej - B2B, realizująca projekty dla wiodących Klientów prowadzących innowacyjne i nowoczesne projekty.
Naszym Klientem jest firma będąca firma z branży medycznej, posiadającą sieć placówek medycznych.
Obecnie poszukujemy osoby na stanowisko Młodszy Specjalista IT (Helpdesk / I linia wsparcia)
Osoba ta będzie zajmowała się zapewnieniem skutecznego wsparcia użytkowników w zakresie obsługi systemów informatycznych. Rozwiązywanie problemów dotyczących infrastruktury sprzętowej IT i telekomunikacyjnej. Udział we wdrażaniu rozwiązań IT.
Stawka: 28 - 38 PLN netto + VAT/godzinę na kontrakt B2B
Lokalizacja: Warszawa (Wola)
Okres współpracy: 12 miesięcy + przedłużenie via Devire
U Kandydatów zwracamy uwagę na
- Wykształcenie wyższe kierunkowe lub w trakcie studiów informatycznych (niestacjonarnych)
- 1-2 letnie doświadczenie w obszarze IT
- Doświadczenie w konfigurowaniu i diagnozowaniu problemów ze sprzętem IT: komputery, drukarki, sieci LAN/WAN
- Znajomość systemów operacyjnych MS Windows oraz oprogramowania biurowego.
- Dodatkowym atutem będzie znajomość systemów medycznych (HIS/RIS/PACS) – mile widziane
- Umiejętność szybkiego zdobywania wiedzy
- Bardzo dobra komunikatywność, nastawienie na klienta i pracę zespołową
- Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym
Kandydat będzie odpowiedzialny za:
- Obsługa zgłoszeń użytkowników systemów IT
- Wsparcie użytkownikom systemów IT, w tym pomoc użytkownikom w zakresie funkcjonalności, konfiguracji aplikacji biurowych i systemów biznesowych w tym systemów medycznych (I linia wsparcia)
- Rozwiązywanie problemów dotyczących infrastruktury sprzętowej IT i telco
- Instalacja i konfigurowanie oprogramowania systemowego na komputerach użytkowników
- Współpraca z drugą linią wsparcia i firmami zewnętrznymi w przypadku rozwiązywania złożonych problemów
- Dbałość o wysoki poziom obsługi klienta w zakresie świadczonych usług.
- Udział we wdrożeniach rozwiązań IT
- Administrowanie kontami użytkowników
Oferujemy:
- Współpracę w oparciu o kontrakt B2B via Devire lub umowa zlecenie
- Pakiet benefitów – prywatną opiekę medyczną oraz kartę Multisport
- Atrakcyjną lokalizację w nowoczesnym biurze Klienta